כוכבת הפופ ליידי גאגא והשחקנית הטרנסג'נדרית דילן מולבני משכו במהלך סוף השבוע הרבה אש לכיוון שלהן מצד גולשים טרנספובים רבים, לאחר שמולבני פרסמה תמונות משותפות עם הזמרת לכבוד יום האישה הבינלאומי, שצוין ברחבי העולם ביום שישי האחרון. 

בתמונה נראית ליידי גאגא יושבת על קופסת עץ ולובשת שמלת צמר ארוכה, בעוד מולבני עומדת לצידה ואוחזת בכתפיה של הזמרה כשהיא לבושה בשמלה קצרה מקושטת עם פאייטים ופרנזים. "יום האישה הבינלאומי שמח", כתבה מולבני וצירפה לפוסט גם סרטון בו נשמעת גאגא אומרת לה "אני שמה אותך על לוח החזון שלי לכל החיים". "אני אוהבת אותך", ענתה לה מולבני, וגאגא המשיכה לומר למצלמה: "שים את זה על לוח החזון שלך, עולם, אנחנו אוהבים אותך". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dylan Mulvaney‎‏ (@‏‎dylanmulvaney‎‏)‎‏

אבל באופן לא מפתיע, גולשים שונאים רבים סירבו לקבל את המסר האוהב והציפו את עמוד האינסטגרם של מולבני בהערות שונאות וארסיות, שבחלקן המגיבים התייחסו גם לזמרת כאישה טרנסג'נדרית. "זה כל כך משפיל לנשים אמיתיות", כתבה אחת מהן, ואחר הוסיף: "אני בעצם רואה שני גברים". "שני גברים לא יכולים לייצג מלכה אמיתית", כתב גולש שלישי, ואחר הכריז: "שתי נשים שנולדו כגברים. זו קריאה לכל הנשים האמיתיות, ולא לגברים שמתחפשים". גולשת אחרת כינתה את התמונה "עלבון לנשים אמיתיות" ודרשה ממולבני להפסיק "לפלוש לטריטוריה שלנו". 

כידוע, שמה האמיתי של ליידי גאגא הוא סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה, והיא למדה בבית ספר קתולי לבנות בלבד בניו יורק. "לא מאמינה שעדיין יש גברים ונשים שם בחוץ שחושבים שליידי גאגא היא לא אישה. היא כן, וגם דילן מולבני. אלו שתי נשים יפהפיות ביחד", כתבה מגיבה קצת יותר מכילה ואוהבת, בעוד מגיבים אחרים שבחרו להפיץ אהבה התרגשו מאוד מהעובדה שהמשפיענית הטרנסית חולקת את הבמה עם אושייה כל כך מפורסמת. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dylan Mulvaney‎‏ (@‏‎dylanmulvaney‎‏)‎‏

מולבני התפרסמה לראשונה בטיקטוק, כשהחלה לתעד את תהליך ההתאמה המגדרית שלה לפני כשנתיים. התיעוד הדוקומנטרי שלה פרץ את גבולות הפלטפורמה, ולכבוד יום השנה הראשון להליך, מותג הבירה האמריקאי הפופולרי "באד לייט" יצר לכבודה סדרה מוגבלת של פחיות עם הפנים שלה. מולבני שיתפה את שיתוף הפעולה בפני מיליוני העוקבים שלה, והדבר עורר זעם בקרב פעילי ימין-קיצוני, שקראו להחרים את המותג. 

החרם, למרבה הצער, עבד. והוביל את חברת האם של המותג, אנהאוזר-בוש, הפסד אדיר של 400 מיליון דולר במכירות. החרם והמתקפות הבוטות שהופנו נגד מולבני ברשתות אף הובילו אותה לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות, ומאוחר יותר היא סיפרה שבאותם ימים היא "פחדה לצאת מהבית".