פרסום ראשון: הזמרת והיוצרת נעמי אהרוני-גל, המוכרת תחת שם הבמה נונו, מצטרפת לליגה של הגדולים ותוביל לראשונה בחייה קמפיין פרסומי חדש. ל-mako נודע כי נונו, אחת הזמרות המצליחות בישראל ומי שכבשה בשנים האחרונות את אפליקציית טיקטוק והמצעדים, תוביל קמפיין חדש של מותג תחליף החלב "אלפרו" מבית קבוצת שטראוס. 

לפי גורמים המעורים בפרטים, נונו אף כתבה שיר לקמפיין המדובר, שאותו היא צפויה כמובן לשיר. צילומי הקמפיין צפויים להתקיים בקרוב, והוא יעלה במדיות השונות, הן בטלוויזיה והן ברשתות החברתיות. למרות שמדובר עבורה בקמפיין ראשון, שירה של נונו "קיוט בוי" כבר כיכב השנה בהפסקת הפרסומות, במסגרת קמפיין פרסומי של בנק לאומי. בעבר פורסם ב-mako כי על השימוש בשיר במהלך הקמפיין, שבו מככב השחקן גל תורן, נונו קיבלה כ-200 אלף ש"ח.