mako
פרסומת

"דורשים מיליון שקל": המלחמה על עדי הימלבלוי ובן זיני

הזוגיות המסקרנת של השניים הגיעה לעולם הפרסום, ול-mako נודע כי הימלבלוי וזיני קיבלו הצעות לקמפיינים זוגיים מכמה חברות ענק - אך דחו את הכל. בימים אלו הם מנהלים משא ומתן מול שתי חברות, אך לא ברור האם הצדדים יגיעו להסכמות. לפני שיצאו מארון הזוגיות כל אחד מהם דרש סכום של עד 300 אלף שקלים, אלא שיחד המניות זינקו - ויש מי שמוכן לשלם

גיל משעלי
פורסם: | עודכן:
עדי הימלבלוי, בן זיני
עדי הימלבלוי ובן זיני | צילום: Instagram
הקישור הועתק

אחרי תקופה ארוכה של שמועות על זוגיות בין עדי הימלבלוי לבן זיני, בחודש שעבר השניים סוף סוף יצאו מהארון הרומנטי והכריזו קבל עם ואינסטגרם שהם יחד. מאז הם לא העניקו ראיונות, ולמעט כמה הצצות מחופשות זוגיות, כמעט ולא שמענו מהם על הקשר. כנראה שזה דווקא עובד להם מצוין - כי הסקרנות הציבורית יכולה לנפח להם את הכיס במלא כסף.

ל-mako נודע כי המניות של הפאוור-קאפל בנסיקה, ומותגי ענק בישראל מנהלים מלחמה של ממש כדי ללהק אותם לתפקיד הפרזנטורים. לפי גורמים בתעשיית הפרסום, השניים קיבלו ועדיין מקבלים הצעות לקמפיינים זוגיים - אלא שהם מסרבים לכל הצעה. לפי אותם גורמים, בימים אלו השניים מצויים במגעים עם חברת אופנה מובילה ועם מותג ענק אחר, אך לא ברור האם הצדדים יגיעו להסכמות.

ומהו תג המחיר? אם לפני הזוגיות כל אחד מהם דרש סכום הנע בין 200 ל-300 אלף שקלים לקמפיין, יחד הם דורשים כמיליון שקלים. ויש להם סיבה - משום שמלבד העובדה שמדובר בקמפיין זוגי ראשון, הימלבלוי וזיני אף יתראיינו לכלי התקשורת השונים.