mako
פרסומת

אחרי שנים: הסוף של הפרסומת המיתולוגית ל"תדיראן"

השחקן האמריקאי מורגן פרימן, שהיה בשנים האחרונות הפרזנטור של מותג המזגנים הישראלי "תדיראן", יפסיק לפרסם את המותג אחרי שב"תדיראן" החליטו על סיום ההתקשרות עם הכוכב - כך נודע ל-mako. בחברה עובדים בימים אלה על הצעד השיווקי הבא. פרסום ראשון

גיל משעלי
פורסם:
בזמן הקורונה: מורגן פרימן מצטלם לפרסומת ישראלית
נפרד מהישראלים. מורגן פרימן | צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", קשת 12
הקישור הועתק

פרסום ראשון: אחרי שש שנים של עבודה משותפת, במותג המזגנים הישראלי "תדיראן" החליטו לסיים את ההתקשרות עם כוכב הקולנוע האמריקאי מורגן פרימן, שיפסיק לפרסם את החברה - כך נודע היום (ב') ל-mako. פרימן ליווה את החברה כפרזנטור של המותג במספר קמפיינים זכורים, והוביל לזינוק משמעותי במכירות ובמיצוב הבינלאומי שלו. בשנים האחרונות מתרחבת החברה לתחומים של אנרגיה מתחדשת.

במהלך שיתוף הפעולה בין פרימן ל"תדיראן" הופקו עשרות קמפיינים רחבי היקף בכיכובו של השחקן האמריקאי, שצולמו בארצות הברית בהפקות מורכבות וגדולות בעלות של מיליונים. שכרו של פרימן, לפי פרסומים, מוערך במיליון דולר - והוא נחשב לפרזנטור היקר ביותר ישראל. בטרם כניסתו של פרימן לחברה ההכנסות של "תדיראן" עמדו על 850 מיליון שקל, וכיום הן נאמדות בכ-2 מיליארד דולר. לא ברור עדיין מי ייכנס לנעליו של הפרזנטור, ובחברה עובדים בימים אלה על הצעד הבא.