אודיה וחברת האופנה "קסטרו", אותה היא מובילה, מקפיאות את ההתקשרות ביניהן. זה קורה תשעה חודשים אחרי שנבחרה הזמרת להוביל את הקמפיין, כך נודע היום (חמישי) ל-mako. הצעד מגיע על רקע המשבר בעולם האופנה, שמשפיע על הרשתות המובילות בארץ. לפי גורמים המעורים בפרטים, ובשל המצב, פנתה החברה לאנשיה של הזמרת וביקשה לעצור את התשלומים ולהקפיא את ההתקשרות עד לאחרי המלחמה.

כפי שזה נראה כעת, לא ברור מתי היא צפויה להסתיים, כך שלא ברור מתי הזמרת תחזור לתפקיד הפרזנטורית, אליו כזכור נכנסה במרץ השנה, כאשר בחברת האופנה הודיעו על הבחירה בה אחרי הפרידה מנבחרת השגרירים שלה, שכללה את און רפאלי, רביב כנר ואימרי ביטון, כפי שפורסם לראשונה ב-mako, ופחות משנה אחרי שהיו בתפקיד.

על רקע אותו משבר, בתחילת החודש, וכארבעה חודשים אחרי שאתר האופנה וואן פרוג'קט נפרד מהפרזנטור עדן חסון והקפיא עבודה עם משפיענים שונים - ביניהם טליה עובדיה, אנה ארונוב, דנה זרמון וליבר בלילתי - נודע כי החברה הגיעה להסדרים עם הפרזנטורים. ולפי גורמים בתעשיית האופנה, חייבת החברה למשפיענים ולפרזנטורים שעבדו איתה סכומים של מאות אלפי שקלים.

מחברת קסטרו נמסר בתגובה: "אוהבים ומעריכים את אודיה הנפלאה, אך לאור המצב הביטחוני החוזה הוקפא, נקווה לחזור לימים טובים במהרה".