mako
פרסומת

הוא והמוג'ו: בן בן ברוך קוטף קמפיין חדש

הסטנדאפיסט העסוק, שחורש את הבמות ומגיש הסכת פופולרי (שבקרוב יגיע לפרק ה-300 במספר), יוביל את הקמפיין של חברת האשראי החוץ בנקאית - מימון ישיר. בכך, בן ברוך מחליף את ליאור כלפון, שעשה זאת במשך כעשור. "הבחירה בו הייתה טבעית, הוא משדר אותנטיות, נגישות, בגובה העיניים"

גיל משעלי
פורסם:
בן בן ברוך
בן בן ברוך | צילום: עופר חן, יחצ
הקישור הועתק

פרסום ראשון: בתחרות "סטנדאפיסט השנה של מאקו ל-2024", שתוצאותיה נחשפו לפני כחודש וקצת, הסטנדאפיסט בן בן ברוך התייצב במקום השביעי והמכובד (כשמולו התמודדו עוד כמאה קומיקאים!). כעת, חדשות טובות נוספות מגיעות מכיוונו של בן בן - ול-mako נודע שהוא צפוי להוביל את הקמפיין של חברת האשראי החוץ בנקאית - מימון ישיר.

בן בן ברוך יחליף את ליאור כלפון, שהיה הפרזנטור של החברה במשך כעשור, ויוביל את הקמפיין במסך, בסושיאל ובעיתונים כחלק מתוכנית אסטרטגית חדשה של מימון ישיר. "הבחירה בבן בן ברוך כפרזנטור היתה טבעית", מסרה שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר. “הוא משדר אותנטיות, נגישות, בגובה העיניים - ואלו הערכים שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו".

הקומיקאי בן ה-42 פרץ לחיינו עם חיקוי היסטרי לאסף גרניט, ומאז התגלה כהרבה מעבר לחקיין מעולה כשחרש את הבמות ואפילו מילא את היכל מנורה - ולצד כל זאת הוא גם מגיש הסכת פופולרי בשם "המוג'ו של בן בן ברוך" (לקראת הפרק ה-300!) שבו הוא מארח ידוענים ובהם זמרים, שחקנים, קומיקאים ועוד.