mako
פרסומת

בשווי שש ספרות: המלחמה על יהודה בוחבוט בעקבות הזוגיות המתוקשרת

פרסום ראשון: ל-mako נודע כי השחקן והדוגמן יהודה בוחבוט קיבל מספר הצעות לקמפיינים בתחום האוכל והספורט, בשווי של כ-100 אלף שקלים לפחות. הרווח הגדול של החברה שתנצח יהיה הריאיון שוודאי יעניק בוחבוט על סט הצילומים, ויתייחס במילותיו לסערה המתחוללת סביב הזוגיות שלו עם מיכל הקטנה

גיל משעלי
פורסם: | עודכן:
מיכל ויצמן, יהודה בוחבוט
מיכל הקטנה ויהודה בוחבוט | צילום: מתוך "ארץ נהדרת", קשת 12
הקישור הועתק

פרסום ראשון: יהודה בוחבוט נמצא בסביבה כבר כמה שנים, אבל רק לאחרונה השם שלו התפוצץ בכל מקום אפשרי - עם חרושת שמועות על זוגיות עם מיכל הקטנה, ולאחר מכן עם האישור הרשמי שמיהר להגיע; בהתאם, גם המניות של בוחבוט עלו - ובתעשיית הפרסום נפתחה מלחמה של ממש.

ל-mako נודע כי אנשיו של בוחבוט קיבלו מספר הצעות מחברות שונות מתחום האוכל והספורט, איתם מזוהה בוחבוט, להובלת קמפיין. והסכום? בערך כ-100 אלף שקלים. הרווח הגדול של החברה שתנצח יהיה הריאיון שוודאי יעניק בוחבוט על סט הצילומים, ויתייחס במילותיו לסערה סביב הקשר הזוגי שלו.

בוחבוט בן ה-24 ומיכל הקטנה - 43, אמא לשישה ילדים מבעלה לשעבר - הכירו בהפקת "קסם של דינוזאורים", איתה הופיעו על הבמות לאורך חג החנוכה. בחודש שעבר החלו להתרוצץ שמועות כי השניים מנהלים קשר זוגי, שמועות אותן הם תדלקו בשלל סטוריז שפרסמו באינסטגרם; בהמשך הגיע גם האישור הרשמי, הריאיון של מיכל אצל אופירה אסייג, המסר הזועם של דודה שלו - והסרטון הצמוד שהוא פרסם בתגובה.