מחנייה קרובה ועד מקום באוטובוס: הפינוקים להריונית
כן מחלה או לא, הריון הוא זמן שכל אישה רוצה להתפנק בו. רק קצת. מחנייה קרובה לקניון ועד מקום ישיבה רחב ונוח בתחנות האוטובוס - הנה כמה מיוזמות ממוקדות, שרובן נועדו בכלל לקידום מכירות - אבל בהחלט מביעות מחשבה והתחשבות בנשים הרות או אמהות טריות בארץ ובעולם


סיוע כספי. באיטליה, מדינה קתולית מובהקת, לא נהוג לבצע הפלות. הקמפיין הזה נועד לסייע לנשים הרות שנמצאות בקשיים כלכליים, על מנת לסייע להן לצלווח את ההוצאות הרבות שמזמנים ההריון והלידה.
כיסא בתחנה. נכון, זה עדיין לא מבטיח לך כיסא באוטובוס לכשיגיע סוף סוף, ועדיין לא מדובר ביוזמה של משרד התחבורה או חברות האוטובוסים - אבל קמפיין פרסומי (של חברת "אלטמן", שמשווקת בין היתר תוספים לנשים הרות ומניקות) מציע "מקום שמור" לנשים הרות בתחנת האוטובוס.

סמארטפון הריוני. מדי שנה, מתות 300,000 נשים מסיבוכי הריון ולידה, מרביתן בעולם השלישי. יוזמה של חברה סלולרית מאפשרת לתרום טלפונים סלולריים לנשים בארצות מתפתחות, ולאפשר להן גישה למידע, קבלת הודעות טקסט עם טיפים ותזכורות לבדיקות שונות שכדאי שינסו לבצע וכמובן - מעניק להן אפשרות להזעיק עזרה רפואית במידת הצורך.
מניקות חופשי. קמפיין בוטה במתכוון, שהראה נשים מניקות את תינוקותיהן בחדרי שירותים, נועד לחזק נשים שמרגישות נבוכות או לא רצויות כשהן מניקות בפומבי, ותהה האם מישהו היה חושב לאכול בעצמו על האסלה - ואם לא, מדוע הוא חושב שמדובר במקום מתאים להזנת תינוק.

מדבקות התחשבות. בסינגפור אולי לא נהוג ללטוש עיניים לעבר בטנים של נשים, ולכן הגו שם רעיון גאוני: סטיקרים שמכריזים על זהותם של נשים הרות, נשים עם עגלות (וגם קשישים ומוגבלי תנועה), במטרה להבהיר לציבור שיש להתחשב בהם, לפנות להם מקומות ישיבה ולקדם אותם בתור.
