"זה נוצר בגלל שחפרתי לכולם בפייסבוק", נזכרת היום אור אלתרמן ברנע, שלפני חמש שנים היתה בסך הכל עוד אישה שרצתה לשתף ולהתייעץ בנושאים שקשורים לגידול ילדים. "ואז הבנתי שעדיף שאחפור רק לאמהות בפייסבוק", היא צוחקת, "הרגשתי שאני מאבדת חלק מהחברים והחלטתי לשמר פרסונה קולית כלפי חוץ".

היום הקבוצה מונה כמעט 90 אלף חברות, והניהול שלה הוא פרוייקט של ממש: "זה התחיל בתור קבוצה הומונגית כזאת, מרכז תל אביב", מספרת אלתרמן-ברנע, "ואז זה גדל וגדל, והיום זה פחות או יותר משקף את השיח ברחוב. זה מיקרוקוסמוס של החברה. אז אם מתפתח שיח אלים או גזעני, זה מגיע גם לשם. מאוד קשה לי לראות אמהות מתבטאות בצורה אלימה או שיפוטית כלפי אמהות אחרות", היא מודה.

אחרי שנים של השקעה בניהול ללא תגמול, בקרוב תעבור מאמאזון לשלב הבא: "חמש שנים שלא הכנסתי תוכן שיווקי פנימה", מספרת אלתרמן ברנע, "אם אני מכניסה זה משהו לטובת האמהות, אני לא מרוויחה מזה. אני מנהלת את הקבוצה ביחד עם שותפה שלי מאיה שפילמן, והשלב הבא של מאמאזון שאנחנו מפתחות עכשיו יהיה פלטפורמה שתענה על עוד יותר צרכים שיש לאמהות, וגם אנחנו נתחיל להרוויח מזה כסף".