בעבר הצענו לכם דרכים מקוריות לבשר לעולם שאתם בהיריון, ואפילו גילינו לכם איך הסלבס עושות את זה. התגובות לבשורה תמיד נרגשות (או רטובות, כמו במקרה הזה), אבל הסרטון הבא מעט שונה - פשוט מכיוון שהבשורה היא לא על היריון, אלא על אימוץ שכבר יצא לפועל. 

אווה, שמעתה זכתה לטייטל הנכסף "סבתא אווה", עמלה בשבוע שעבר על ארוחת חג המולד. כששמעה דפיקה בדלת היא יצאה מהמטבח וצעדה לכיוון הסלון, ושם, לצד מירנדה, כלתה (שכמובן הוזמנה מראש) ראתה את בנה, דוני, שחזר בהפתעה מהצבא. 

נכון, מדובר בהפתעה משמחת שבהחלט יכולה הייתה לעשות לה את החג, אלא שבני הזוג החזיקו ביד תינוקת חדשה - מליסה, הבת המאומצת שלהם, שנמסרה לידיהם זמן קצר לפני כן. אף אחד חוץ מבני הזוג לא ידע שהם נמצאים בהליכי אימוץ, ולכן אפשר רק לדמיין את גודל ההפתעה של אווה. 

"מכיוון שלא היה לנו מושג כמה זמן יעבור עד שנקבל תינוק, אם בכלל, בחרנו לא לשתף אף אחד בתהליך שעברנו", סיפרה מירנדה בראיון ל-WTHR. "רק ברגע שהכל היה סופי, ולקחנו אותה הביתה, הרגשנו שאנחנו רוצים לשתף את כולם בנס הזה שקרה לנו - אבל חיכינו עד שנגיע לבית של חמותי, אלו לא חדשות שמספרים בטלפון או בסקייפ".   

למרבה המזל, בתוך כל ההתרגשות לא שכחו בני הזוג לצלם את תגובתה של הסתבא המופתעת - ופרסמו סרטון שפשוט אי אפשר שלא לחייך כשצופים בו. 

>> סלפי של אמא לתינוק עושה שמות ברשת