קארי ודיוויד גרפי
קארי ודיוויד גרופי עם התינוקת היילי

רוב הזוגות בהריון יודעים את תאריך הלידה המשוער של העובר, אבל כשהעובר מוכן להגיח אל אוויר העולם, הוא לא ממש מחכה לתאריך שנקבע לו.

"תאריך הלידה המשוער המקורי שלנו היה ב-22 ביולי. אז הנה אנחנו יושבים כאן עם תינוקת בת כמעט חודש," אמר דייוויד גרפי, אביה של התינוקת הקטנה שנולדה בהפתעה, לערוץ טלוויזיה מקומי באילינוי. "יש לי סוג של מחשבה סוריאליסטית שהיא בעצם צריכה להיות בבטן של קארי עוד כמה שבועות". 

ואכן, קארי ודיוויד גרפי קיבלו הפתעה בלתי צפויה ב-11 ביוני. התינוק הקטנה שלהם, היילי, נולדה 6 שבועות מוקדם מהצפוי במרפאת מרסיה-רוזקו. "פחדתי מזה שלא ידעתי שאני בעצם בלידה", אמרה קארי גרפי, האם המופתעת. קארי הייתה המומה מכיוון ששבוע לפני הביקור שהפך ללידה, היא עברה ניתוח להסרת התוספתן שלה וחשבה שכאבי הבטן נובעים מאותו ניתוח". 

קארי ודיוויד גרופי עם התינוקת היילי  ובנם ג'קסון
קארי ודיוויד גרופי עם התינוקת היילי והבן הבכור - ג'קסון

"היא חזרה בדיוק כעבור שבוע וסבלה מכאבי בטן", אמר ד"ר גרגורי גרנזייר שטיפל בה, "חשבתי שאולי מדובר בכאב כלשהו שקשור לניתוח בצורה כזו או אחרת, אך התברר שמדובר היה בלידה פעילה".

ב-25 שנות עבודתו זו הייתה הלידה הראשונה של ד"ר גרנזייר מחוץ לבית חולים. ללא כלי העבודה הרגילים שלו, היה עליו לאלתר. "ביחד אחת השתמשתי בדופלר שלנו והנחתי אותו על בטנה של קארי כדי להקשיב לדפיקות הלב של התינוקת שלה, תוך כדי הלידה", הוא מספר.

מכיוון שהלידה הייתה בלתי צפויה, זה היה מירוץ נגד השעון עבור אביה של היילי שמיהר למקום. "למרבה הצער כל הרמזורים היו אדומים בדרך לשם", אמר דיוויד גרפי, "אז איחרתי קצת, אבל הגעתי לשם בזמן כדי לראות את חבל הטבור של היילי נחתך". 

 

 

לאחר הלידה, היילי נשארה עוד כשבועיים בטיפול נמרץ יילודים. "הייתי הרוסה", אמרה קארי, "הרגשתי לא טוב שעזבנו את בית החולים בלעדיה". אך למרות שמדובר ברכבת הרים רגשית, גם האם וגם התינוקת בריאות ושלמות. משפחת גרפי אומרת כי הבן הבכור ג'קסון שמח להיות אח גדול, וכי הם מודים לכל האחיות והרופאים שעזרו לטפל בתינוקת שלהם.