נכון, כבר ראינו צילומים מקצועיים יותר של ניתוח קיסרי, ואפילו צלמת שתיעדה את הלידה של עצמה, אבל תיעוד עצמי של לידה בניתוח זה בהחלט עניין מרגש. ג'קלין (שבחרה לא לחשוף את שם משפחתה), אמא לשלושה ילדים מאוסטרליה, צילמה את כל מהלך הניתוח הקיסרי שלה, ואחרי שהתאוששה מעט מהלידה גם הגדילה לעשות והעלתה את הסרטון לפייסבוק.  

האומץ של ג'קלין מגיע לרמות חדשות כשנחשפים למלוא הסיפור, ויודעים כי הצילומים נעשו תוך כדי מצב חירום רפואי מפחיד. דקות לפני הניתוח הודיעו לה אנשי הצוות כי מיד בתומו תיאלץ לעבור אנגיוגרפיה (בדיקת מיפוי של כלי הדם) מחשש שנמצא בגופה קריש דם המסכן את חייה. הסיפור, כמובן, הסתיים בכי טוב, והדרמה היחידה שנשארה היא רגעי ההתרגשות למראה התינוקת שיוצאת (או מוצאת) לאוויר העולם. 

יש לציין כי מדובר ב"ניתוח קיסרי טבעי ", שכן ידיה של ג'קלין אינן קשורות ואין מסך החוצץ בינה לבין ההתרחשות שסביב בטנה. ככל שהסרטון מתקדם, אפשר לראות את שלבי הניתוח בדיוק מופלא, בלי חוצצים ופילטרים. לאט לאט מגיח ראשה הקטן של התינוקת, אחוז בבטחה בידיהם האמונות של צוות המנתחים. היא מתחילה לבכות עוד בטרם מחליק גם גופה מתוך הרחם, והרופאים מניפים אותה בגאווה, מכריזים כי מדובר בבת, חוסמים את חבל הטבור ומגישים אותה לאם הנרגשת. 

למעשה, הייתה לג'קלין שותפה לצילום העצמי - אחת האחיות בחדר הניתוח, שסייעה לה להחזיק את הטלפון גבוה מספיק ברגע החילוץ של התינוקת. את החלקים המעניינים פחות - כמו התפירה של הרחם ואיחוי הבטן בסיכות - ג'קלין כבר לא צילמה, והעדיפה להשקיע את הזמן בבונדינג עם התינוקת החדשה שלה, שהפכה לאחת מכוכבות הרשת הכי צעירות בעולם. 

>> האם חן טל מוכנה לחדר הלידה? שאלון הריון