כל לידה היא נס, כל הנקה שמצליחה היא ממש לא מובנת מאליה - אבל הסיפור הבא באמת לא משאיר עין יבשה, וגורם לכל מי שנתקל בו להתפעל מהכוחות שמצאה בעצמה אישה אחת, ששרדה את סרטן השד והפכה לאמא.

הצלמת קייט מורי הנציחה אישה אחת, שעברה הריון ולידה כשהיא נאבקת בסרטן שד מתקדם (שלב 3, דרגה אחת לפני השלב החמור ביותר), כשהיא מניקה את בנה התינוק מהשד שנותר לה אחרי שעברה כריתה מלאה של השד השני.  "בעיניי, זו ההגדרה המושלמת לאומץ ויופי טהורים. האישה הזו אובחנה כחולה בסרטן שד מתקדם באמצע ההריון, ועברה כריתה של שד אחד וטיפולים כימותרפיים קשים. בשבוע ה-36 היא עברה זירוז לידה, כדי לאפשר לה לקבל טיפולים שעלולים לסכן את העובר, ומיד אחרי הלידה התינוק שלה הראה שהוא קיבל את הגנים העוצמתיים והאומץ של אמא שלו. הוא נצמד לשד היחיד שהיה לה להציע לו, וינק כמו גיבור אמיתי. כשצילמתי את התמונה הזו, הלב שלי נשבר ועלה על גדותיו בו זמנית. אני מרגישה מבורכת שהייתה לי ההזדמנות להכיר את האישה הזו והמשפחה שלה, ומוקירה לה תודה על שהרשתה לי לתעד את הרגעים הבלתי נשכחים הללו", כתבה מורי בעמוד הפייסבוק שלה. 

"I don't want to sleep because all I want to do is treasure every moment he is at the breast."

Posted by Gentle Birth Options, LLC on Thursday, April 23, 2015

מורי הפצירה בחבריה ועוקביה הרבים לשתף ולהעביר את התמונה הלאה, ולהמשיך להתפלל ולשלוח כוחות לאשה (שנותרה אלמונית) ולמשפחתה, עד שתחלים לחלוטין. 

>> תמונת ההנקה שחצתה את כל הגבולות