אבאלון דרנש (צילום: dailymail.co.uk)
לידה מאושרת ברמות אחרות. אבאלון דרנש מדגימה | צילום: dailymail.co.uk

לידה אורגזמית היא לא עניין חדש. אבל אישה שנחשפת בשם מלא ובפנים גלויות, מספרת על החוויה - תמיד מעניינת, במיוחד כשהיא מחליטה להעביר את הידע והיכולת הלאה, לנשים אחרות. אבאלון דרנש האוסטרלית, שמדברת על לידת בנה השני, זנון (4) כ"אקסטטית", "אופורית" ו"מאושרת", החליטה להיחשף ולהעביר את הידע לכמה שיותר נשים, במטרה לאפשר גם להן להגיע לחווייה עוצמתית וחיובית כל כך. 

"אני מרגישה שזו הדרך היפה ביותר לקבל את התינוק החדש לעולם", אמרה דרנש ל"דיילי מייל אוסטרליה". "קראתי הרבה אחרי הלידה הראשונה שלי, שהייתה לידת בית חולים רגילה, ונתקלתי בהרבה טקסטים של תרבויות עתיקות שלא קושרות לידה עם כאב וסבל, כמונו, אלא עם הנאה והעצמה, והכל תלוי בסיטואציה שבה הלידה מתקיימת - אם את במקום בטוח עם בן הזוג שלך, הלידה תכאב הרבה פחות".

לקראת הלידה השנייה שלה, גייסה דרנש את ברט, בן זוגה, למשימה, ויחד הם התכוננו ללידה האורגזמית שהיא שאפה להגיע אליה. "זו הכנה של הגוף ושל הנפש של שנינו", הסבירה בראיון. "צריך להיות בהרפייה מוחלטת, ולכן לפני הלידה תרגלנו הרבה כדי להרגיל את הגוף לשחרר מתחים. יש טכניקה שנקראת 'מיפוי יוני', שמנחה את הפרטנר לגעת במקומות שונים בוואגינה בזמן הלידה כדי לעזור לאישה להגיע לאורגזמה, וגם עוזר לה לנשום נשימות נכונות לאורך התהליך". 

התרגול האינטנסיבי עבד, ודרנש חוותה, לדבריה, כמה וכמה אורגזמות עוצמתיות ביותר בזמן הלידה של זנון. "הלידה הייתה בלילה של ירח מלא, ואני זוכרת שהתחלתי להרגיש מאוד מינית כשהצירים התחילו. ברט התחיל לגעת בי, ופתאום הרגשתי תחושת עונג עמוקה שמתחילה ממש מהרחם שלי כלפי חוץ, אנרגיה מטורפת שמעולם לא הרגשתי קודם לכן. לא כאב לי בכלל, פשוט הרגשתי את התינוק מחליק החוצה לאט לאט". 

קיומן של לידות אורגזמיות הוא סוג של סוד שמור, שנשמר על אש קטנה במשך שנים. יש מחקרים שמראים שכ-30 אחוז מהנשים היולדות חוות סוג של ריאקציה חושנית או מינית בזמן הלידה. עבור דרנש,החוויה הייתה כל כך עוצמתית, עד שהתחילה ללמד נשים אחרות בשיעורים פרטיים וכן דרך האתר שלה כיצד להגיע לחוויה דומה. "זה לא בלתי אפשרי עבור נשים אחרות. אני מלמדת אותן איך להתכונן ונותנת להן ייעוץ מקיף, אחד על אחד, עד שהן מרגישות בטוחות שעצמן וביכולת שלהן להגיע ללידה אורגזמית". מכיוון שהיא גרה באוסטרליה, שם המרחקים עצומים, היא מעבירה סדנאות אישיות גם דרך סקייפ, לנשים מערים אחרות במדינה ומשאר העולם. 

אגב, את הלידה האורגזמית הזו אין הכרח לעבור דווקא בבית, אבל מאפידורל את יכולה לשכוח. "אם מישהי לא מרגישה נוח ללדת בבית, בהחלט אפשר להגיע ללידה כזו גם בבית חולים - אבל רק אם לא משתמשים במשככי כאבים מכל סוג שהוא, כי הם משבשים את התהליך. חשוב שהאישה תרגיש נוח ובטוח, ואם היא מרגישה כך בבית חולים - אין סיבה שהיא לא תלד שם".  כדי למנוע אכזבות (ואולי גם דרישות להחזר כספי) דרנש מבהירה שלא כל אחת תצליח להגיע לאורגזמה בלידה, אבל "כל אישה שיולדת כפי שהיא רוצה, בלידה טובה ובריאה, זה נהדר". 

>> או בייבי: הכל על אורגזמה מההריון ועד הלידה