זו לא תקופה אופטימלית להריונות וללידות, והרבה אנשים שעסקו בתחילת ההריון במחשבות על בעיות העולם המחכות לילד, כמו רשתות חברתיות וההתחממות הגלובלית, צריכים לעשות עדכון תוכנה, ומהר.  תינוקות הקורונה תמיד יוכלו לספר שנולדו בעיצומו של רגע היסטורי, אבל יש כאלה שהוריהם לא סומכים על כך, ודואגים שהרגע יהיה נוכח בכל פעם שבה יציגו את עצמם בציבור.

"בכל פעם שאנשים ידברו על קורונה, הם יזכרו שסניטייזר, המחטא, הציל אותם", אומר אביו הגאה של התינוק סניטייזר, אובמיר סינג', גם הוא הודי, כמו הוריהם של קורונה וקוביד הידועים. "כולם נלחמים יחד בוירוס הזה, מראש ממשלת הודו ועד אחרוני האנשים, וזוהי התרומה שלנו למלחמה". 

 

אלכוג'ל (צילום: shutterstock_By FotoHelin)
״בכל פעם שאנשים ידברו על קורונה, הם יזכרו שסניטייזר, המחטא, הציל אותם,״ אומר האב | צילום: shutterstock_By FotoHelin

סניטייזר נולד ביום ראשון האחרון. אמו מוניקה סיפרה לתקשורת שברגע שאביו ראה אותו, הודיע שיקרא לו כך - מול הצוות הרפואי. התגובה, כך סיפרה, היתה מאוד חיובית, והעלתה חיוכים בכל הצוות. המשפחה ביקשה מהקרובים הנרגשים שיחכו עם החגיגות המסורתיות לבוא הצאצא עד לתום הסגר.

אגב, מדובר רשמית בטרנד הודי. פרט לתאומים קורונה וקוביד נקראו עוד שני ילדים בשמות הללו, ואף נולד תינוק אחד בשם 'לוקדאון', המילה האנגלית לסגר. האם נראה גם אנחנו בקרוב תינוק בשם אלכוג'ל? ימים יגידו.