בייבי שאוור: אנה סמית (צילום: dailymail.co.uk)
מזל טוב! התינוקת לא רצתה לפספס את המסיבה | צילום: dailymail.co.uk
מסיבת טרום לידה הנקראת באנגלית baby shower היא מסורת אמריקאית שמטרתה לחגוג את הלידה הצפויה של האם המצפה, כמו גם דרך נהדרת לקבל עוד מתנות ורודות וכחולות להוסיף לחדר התינוק. אבל עבור אמא אחת, המסיבה הייתה הרבה פחות מסורתית, ויותר בעלת אלמנט ההפתעה, כאשר בתה שלה החליטה שאת המסיבה הזאת היא ממש לא מתכוונת לפספס.

עלתה לחדר ומצאה את עצמה בלידה פעילה 

אנה סמית בת ה-33 התלוננה על כאבי בטן בזמן המסיבה אבל התעלמה מהם כיוון שהתאריך המשוער שלה היה במרחק של שבועיים מתאריך האירוע. המסיבה, שאורגנה על ידי בעלה וחברותיה בדירתם שבאנגליה נערכה ביום שבת וקצת אחרי שהגיעו האורחים, אנה עלתה לחדרה ומצאה את עצמה בלידה פעילה.

הצירים הגיעו כל שש דקות. חברותיה הטובות ביותר, שהיו שושבינות ביום החתונה שלה, זכו להפוך להיות המיילדות בסיפור המרגש הזה.  אלה צלצלו לבית החולים וקיבלו הנחיה להגיע לבית החולים כשהצירים יהיו כל שלוש דקות. כולם חשבו שאין מה להזדרז ללכת לבית חולים כיוון שלידות ראשונות לרוב מתמשכות יותר מיום אבל כפי שמספרת חברתה ויקי, 33, הן הבינו מהר מאוד שהתינוקת מגיעה, והעבירו מיד את אנה מהשירותים אל המיטה.

"כשחשתי כאבים בבטני, כבר רצו בדיחות בחבר'ה: 'איזה קטעים עם תלדי היום?'", מספרת אנה. "אבל אפילו אני לא חשבתי לרגע שמשהו כזה יכול באמת לקרות. אני לא ממש זוכרת הרבה מזה אבל אני זוכרת שחברה שלי, אמה, פתאום אמרה, 'התינוקת מגיעה'. "הייתי בשוק מכמה מהיר הכול קרה. זה היה סוריאליסטי לחלוטין".

ברגע שנשמע הבכי הראשון, האורחים הריעו למטה 

בייבי שאוור: אנה סמית (צילום: dailymail.co.uk)
פתאום מצאה את עצמה בלידה פעילה | צילום: dailymail.co.uk
בייבי שאוור: אנה סמית (צילום: dailymail.co.uk)
"אין ספק שמרתה תהיה ילדה מיוחדת" | צילום: dailymail.co.uk
בשעה 16:10, מרתה התינוקת נולדה. בזמן שכל זה קרה, האורחים הנוספים של אנה חיכו בסבלנות לאמבולנס שיגיע, כשלפתע נשמע הצעקה הראשונה של התינוקת שנולדה. כל האורחים החלו למחוא כפיים ולהריע.

כשהניידת הגיעה, כעבור מספר דקות, מרתה הייתה כבר מכורבלת בידיה של אמה, מוקפת בבני משפחה. אמה של אנה הייתה זו שחתכה את חבל הטבור והאם הטרייה וביתה נלקחו לבית חולים באזור שם שהו כשלושה ימים. "אין ספק שמרתה תהיה ילדה מאד מיוחדת עבור כולנו והיא ללא ספק כמו אמא שלה. היא לא רצתה לפספס את המסיבה".

>> מרגש, מצחיק, מצמרר: 365 ימים בחייו של תינוק

הריון יפה לך: הצטרפי לעמוד הפייסבוק של תשעה חודשים