הסיפורים הללו לנצח יתפסו אותנו לא מוכנים, בעיקר את חלקנו הנשי באוכלוסיה, זה שעבר הריונות ויודע עד כמה הם תובעניים ומשני מציאות, אבל הנה שוב מגיע רגע בו יש לדווח על אישה שילדה תינוק בהפתעה, בשירותי ביתה, והפכה ברגע אחד לא צפוי לאמא.

לרוב הסיפורים הללו מגיעים מאזורי מצוקה, בין נשים שהקשר שלהן לגופן פחות אדוק, הן לא משתמשות בו לצרכי עבודה, ולרוב משקל גופן גדול, מה שאיכשהו מייצר כנראה טשטוש של הבטן, וייחוס ההתנפחות במרכז הגוף לאכילת יתר או גזים. הפעם המקרה הוא אחר: דוגמנית אוסטרלית, כזו שאמורה לשים לב לכל שינוי בגופה, ילדה בשבוע ה-38 תינוקת בריאה, בשירותי ביתה, בלי שהיה לה חצי מושג שהיא הרה.

View this post on Instagram

A post shared by Erin Langmaid (@erinlangmaid) on

התינוקת נולדה במשקל 3.5 ק"ג, מכובד מאוד, וזכתה לשם איילה מיי, וארין לנגמייד בת ה-23 עוד מתרגלת לתואר בהפתעה: אמא. "לא ראו עלי כלום, וכל הבגדים שלי עלו עלי," היא מספרת עכשיו לתקשורת, לצד בן זוגה, האב הטרי דניאל קרטי בן ה-31. "זה ממש ביזארי," הוא נזכר. "שמעתי צרחה ורצתי לשירותים, ראיתי את הקטנטונת וחשבתי: יש פה שתיים!" ההפתעה הפכה מהר לפאניקה, כי איילה התינוקת הפסיקה לנשום. קרטי מיד התקשר לאמבולנס, וקיבל הדרכה איך להנשים את בתו.

>> הנשים שילדו בלי לדעת שהן בהריון

ההחייאה הצליחה, האמבולנס יצא לדרך, והאם ובתה הובהלו לבית החולים, שם הכריזו על המקרה כ"הריון קריפטי", המונח בו משתמשים במקרים בהם ההריונית לא מודעת לדבר הריונה. על פי הנתונים, זה קורה יותר ממה שחושבים. אחת מ-475 נשים חווה את התופעה עד השבוע ה-20. אצל לנגמייד העניין הרחיק לכת, כמובן. "רצינו לחלוק עם כולכם את בת המשפחה החדשה שלנו," הפתיע הזוג את עוקביו באינסטגרם. "איילה מיי נכנסה לעולמנו ביום שלישי. היא התגוררה בבטן של אמא שלה 9 חודשים בלי להודיע לנו. אחרי כמה ימים קשים, האם ובתה במצב מצוין, ואנחנו מוכנים לחזור הביתה."

View this post on Instagram

A post shared by Daniel Carty (@dan_carty) on

"התמיכה של המשפחה והחברים היתה בלתי נשכחת," אומר האב לתקשורת. "לעולם לא נוכל להודות להם כמו שצריך. האומץ של ארין, לא חשבתי שדבר כזה אפשרי בכלל. היא אדם מדהים ואמא מהממת." "זה היה השבוע הכי קשה בחיים שלנו," ארין מוסיפה, "אני עדיין בהלם, אבל מסתגלים. אלה החיים שלנו עכשיו ולא היינו משנים את זה."

View this post on Instagram

A post shared by Erin Langmaid (@erinlangmaid) on

9 חודשים - כל מה שרציתם לדעת 

על היריון ולידה