View this post on Instagram

A post shared by Almosttripletsnyc (@almosttripletsnyc) on

לפני כשנתיים טרייסי קליינדו האמריקנית הייתה אם גרושה לילד בן 11 בת כמעט 40, שקיוותה מאוד להגדיל את המשפחה עם בעלה החדש פיט, אבל למרות כל הניסיונות שלהם העניין פשוט לא צלח. אחרי שניסו באופן טבעי במשך תקופה ארוכה, השניים עברו לטיפולי הפריה, אבל שני הסבבים הראשונים כשלו, השלישי נגמר בהפלה עצובה, וכשהגיע הזמן לסיבוב הרביעי בני הזוג כבר הרגישו מובסים.

"אמרתי לבעלי שהייתי מעדיפה לנסות גם פונדקאות כי אני מרגישה שמשהו לא בסדר עם הגוף שלי", נזכרת טרייסי, "אנשים חושבים שאני משוגעת כשאני מספרת את הסיפור הזה, אבל ביום שגיליתי שהניסיון הרביעי הצליח ואני בהריון, חשבתי: אם אני אאבד גם את ההריון הזה זה יהיה יותר מדי קשה עבורי. אני מתקשרת לחברת הפונדקאות ומבקשת שיקפיצו אותי בתור".

בסוכנות הפונדקאות היו המומים: "הם אמרו: אבל כרגע גילית שאת בהריון! והסברתי שאני רוצה להגדיל את הסיכויים שלי. שלפחות אחת מאיתנו תצליח לסיים את ההריון כמו שצריך ושיצא תינוק". הגורל שיחק לטובתה של טרייסי, ופונדקאית התפנתה לאחר שמשפחה שכמעט השתמשה בשירותיה התחרטה ברגע האחרון. "נפגשנו, מיד התאהבנו אחת בשנייה ואמרנו: יאללה, יוצאים לדרך".

View this post on Instagram

A post shared by Almosttripletsnyc (@almosttripletsnyc) on

הגורל שוב התערב, והתברר שהפונדקאית לא נושאת ברחמה רק עובר אחד של בני הזוג, אלא זוג תאומות. אבל בינתיים הצליחה גם טרייסי לסיים את ההריון באופן בריא וללדת, ובין התינוקת הארלו שהיא ילדה לבין התאומות פייפר ופרסלי יש הבדל של 4 חודשים בלבד.

ואז הגיעה עוד תפנית מדהימה בעלילה: כשלושה חודשים לאחר הולדת התאומות, טרייסי שמה לב פתאום שהיא קצת נפוחה. היא בדקה את העניין וגילתה להפתעתה שהיא בחודש השלישי להריון ספונטני. "לא היה לי מושג", היא מספרת, "הבטן שלי גדלה פתאום, ואמרתי לכולם: תסתכלו על הבטן שלי. זה לא מוזר? אפילו אדם אחד לא הציע שאולי אני בהריון, אבל הרעיון נראה בלתי נתפס. כשעוברים קשיי פוריות, והחלום הגדול ביותר הוא להביא תינוק, ואז פתאום מגיעים ארבעה, אי אפשר שלא להיות מאושרים. אנחנו לא מתלוננים ולא לוקחים את הילדים האלה כמובן מאליו".

View this post on Instagram

A post shared by Almosttripletsnyc (@almosttripletsnyc) on

ההריון עם בנה החמישי, דילן, לא עבר חלק. טרייסי התמודדה עם שיליה נעוצה, הריון בסיכון גבוה ואישפוז מהשבוע ה-26. דילן נולד בשבוע ה-29 להריון ולמרות הקשיים גדל, התחזק והשלים פערים. "אנחנו מרגישים שהבסנו את כל התחזיות", מודה טרייסי, "יש לנו פה ילד שהוא הדבר הכי מתוק בעולם, לוחם אמיתי, היו לו המון סיבוכים של פגים, אבל הכל הסתדר. הוא כן סובל מעקמת, כי עמוד השדרה שלו לא סיים להתפתח, אבל אנחנו מאמינים בו".

המשפחה משדרת המון רוגע וביטחון, אבל יש רגעים שנראים מעט כאוטיים. "לפעמים הילדים משתלטים ואני צועקת: אנחנו מאבדים שליטה! אבל אז מחזירים כל אחד לעריסה שלו, ואפשר לנשום", מספרת טרייסי, שמתעדת יפה את הכאוס בחשבון האינסטגרם של המשפחה הלא סטנדרטית והשמחה, שרבים נהנים לעקוב אחריו ולראות את שמחת החיים המדבקת שלהם.