אישה בת 25 מהודו בשם מניטה סינג האמינה שהיא עומדת ללדת כמו כולן, תינוק או תינוקת אחת. הגברת הצעירה לא טרחה לעבור בדיקת אולטרא סאונד במהלך הריונה, וכשהגיעה העת ללדת, חיכתה לה הפתעה קטנה, או יהיה נכון יותר חמש הפתעות קטנות. בטווח של שעה וחצי היא הביאה לעולם חמישיית בנות.


סינג הייתה רק בשבוע ה-26 להריונה, כאשר בשבת האחרונה החלה לחוש צירים. היא הובאה לבית החולים המקומי באמביקפור בהודו, ולאחר כשעה וחצי ילדה את חמשת בנותיה, בריאות ושלמות, וכל אחת במשקל של 1.5 ק"ג. כעת מטופלת החמישייה ביחידה לטיפול נמרץ ליילודים של בית החולים.

על פי דיווח של ה- Inquisitr, סינג נחשבת לאישה הראשונה במדינת צ'האטיסגאר במרכז הודו, שילדה חמישייה בלידה טבעית. בנוסף, זוהי החמישייה שנולדה בשלב ההיריון הכי מוקדם בהודו. החמישייה נולדה לאחר שבני הזוג איבדו תינוק שנולד בטרם עת בשנת 2014. האב, מאהש סינג מאוד שמח ללידת החמישייה, ואמר ל"דיילי מייל" כי הוא מרגיש מבורך. "אני אסיר תודה לאלוהים על שבירך אותנו לא רק עם תינוק אחד אלא עם חמש בנות", אמר מאהש, "היינו שבורי לב כאשר איבדנו את הילד הראשון שלנו, מיד לאחר הלידה לפני שנתיים. אני מאמין שאלוהים פיצה אותנו על האובדן. אני רק מקווה שכולן תשרודנה, אני יכול לתת להן חיים נפלאים".

הרופאים מזהירים את הזוג כי התינוקות שלהם, שנמצאים תחת השגחה  בטיפול הנמרץ לילודים, לא יצאו עדיין מכלל סכנה. ד"ר טקאם, שיילד לראשונה בקריירה הרפואית שלו חמישייה, אמר כי חמש התינוקות נמצאות תחת מעקב צמוד בשל משקל לידה מאוד נמוך. "כולן בריאות, ולכן קשה לומר אם הן ישרדו או לא", אמר ד"ר טקאם, "עם זאת, אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת להציל אותן".

השכיחות של מקרה כזה היא מאוד נדירה: לידה אחת מתוך 60 מיליון לידות, ולכן זה עשוי להיות מורכב להעריך את הסיכויים של חמישיית תינוקות. הסיכוי שכל החמישייה תהיה ממין זכר או נקבה הוא עוד יותר נדיר. בארה"ב, חמישיית התינוקות ממין נקבה נולדה לראשונה רק בשנה שעברה. בקנדה, המקרה הראשון של חמישיית בנות ששרדו היו האחיות דיון, שנולדו גם הן בשלב מוקדם של ההיריון במאי 1934 באונטריו.

>> 6 דרכים לזהות ביוץ מבלי לצאת מהבית