קשה לחשוב על טלטלות רגשיות עצומות יותר מלידה, ולהבדיל: מאובדן של בן משפחה קרוב. באופן בלתי נתפס, קריסטל מטראו-בלט (24) עברה שלוש טלטלות כאלו - בתוך יממה היא איבדה את בן הזוג שלה ואת אמה בתאונת דרכים, ושעות ספורות לאחר מכן ילדה את בנה הבכור.  

בשבוע שעבר הגיעה קריסטל, שהייתה בשבוע ה-39 להריונה הראשון, לביקורת בבית החולים. לחץ הדם שלה היה מעט גבוה מהנורמה, ומכיוון שהרופאים חששו שהיא מפתחת רעלת היריון הם החליטו לאשפזה ולהתחיל בזירוז. היא סימסה לבן זוגה וביקשה שיגיע לבית החולים, ועד מהרה נכנסה ללידה סוערת, שהסתיימה בניתוח קיסרי.  שלוש שעות אחרי הניתוח, כשהתאוששה מעט, שאלה את אביה החורג ששהה לצדה היכן בן הזוג שלה ואמה. "הוא לקח נשימה עמוקה ואמר לי שאנחנו צריכים לדבר", אמרה קריסטל בראיון ל-PEOPLE, "ואז סיפר לי מה קרה". 

בטרגדיה בלתי נתפסת, נהרגו אמיל (בן הזוג) ופגי בדרך לבית החולים, כשאמיל איבד שליטה על הרכב והתנגש בעץ. "זה הדבר הכי כואב שאפשר לדמיין", אמרה קריסטל. "לאבד את שני האנשים הכי קרובים אליי בעולם ביום שבו אני יולדת, ולדעת שלבן שלי לא יהיה אבא ולא תהיה סבתא - זה שובר את הלב. חיכיתי כל כך הרבה זמן להיות אמא, ועכשיו כל השמחה שלי צבועה באבל הזה". 

ביום שלפני התאונה בחרו קריסטל ואמיל שם לתינוק - ג'רמיה - וסיימו סידורים אחרונים בבית לפני הלידה. "אני שמחה שהוא בחר איתי את השם. הוא כל כך חיכה לתינוק, וגם אמא שלי - היה לה ולאמיל קשר מיוחד, הם הסתדרו מעולה ותמיד עזרו אחד לשני. כל כך קשה לי לחשוב על החיים בלעדיהם, אני לא מצליחה לאזן את הרגשות שלי, עם השמחה מהלידה וכל מה שמסביב, זה כל כך קשה". 

>> תינוק חורף: איך יודעים שלא קר לו?