כמו בדיקות הקורונה, פרוצדורות רפואות רבות אינן בטוחות במאת האחוזים. בתחום ההריונות מדברים המון על אחוזים ובדיקות סקר, אבל גם קודם לכן, כשמשקיעים באמצעי מניעה, תמיד יש את הזרעים הנמרצים שמצליחים לדפוק את השיטה. תינוק ויאטנמי יצא לעולם כשהוא אוחז בהתקן התוך רחמי של אמו, שלא יכל לו.

הלידה התרחשה בעיר האי פונג בצפון ויאטנם, בבית החולים הבינלאומי של העיר והתמונות, מיד לאחר הלידה, מדברות בפני עצמן. התינוק, מכווץ ולח מנוזלי לידה, תחת תאורת הפלורסנטים הקשה של התינוקייה, אוחז חזק בידו את ההתקן, ואף מקרב אותו לפיו, כמו צעצוע, חפץ מעבר, אם תרצו.

"ההתקן יצא יחד עם התינוק בלידה," מספר הגניקולוג טראן וייט פונג לתקשורת, שמסתערת על הסיפור. "התינוק אחז בו בכל כוחו בידיו הקטנות, ואז צולמה התמונה הזאת. רק אחרי שהוא נולד ראינו שהוא מחזיק משהו. זה לא דבר שרואים כל יום, זה מעניין, ולכן החלטתי לצלם. לא חשבתי שאקבל כל כך הרבה תשומת לב עולמית."

אמו של התינוק, אישה בת 34, חשפה כי התקינה את ההתקן הזה לפני כשנתיים, אבל לפני כעשרה חודשים הבינה שהוא לא עובד, כשהרתה. הסיבה לכך, מסביר ד"ר פונג, היא שההתקן לא היה במקום המקורי בו הונח, וזז. התקן אמור היה להחזיק מעמד עד חמש ואפילו עשר שנים, ולהיות אפקטיבי במעל תשעים אחוזים, אלא שכנראה שהיתה בעיה בהתקנה. התינוק, בריא ובמשקל טוב, הוא אח קטן ולא צפוי לשני אחים גדולים, ועם נחישות מולדת כזו, יש סיכוי עוד נשמע עליו.