הקורונה פירקה את החברה, תייגה אותנו מחדש, הפכה אותנו לחיוניים יותר ופחות, ויש רבים שגילו שהמשרות והמקצועות שלהם פשוט לא קיימים ברגע הספציפי הזה על רצף ההיסטוריה. אחד המקצועות הראשונים שיצאו מכלל שימוש היה צילום התינוקות. כריסטין קואן מקונטיקט, שכבר כמעט 20 שנה מצלמת תינוקות מתוקים שרק נולדו בסטודיו שלה, מצאה את עצמה מובטלת ברגע אחד.

הצורך לכרבל משהו, לייפייף אותו ולצלם תמונה שתיזכר לעד הוא לא משהו שחולף ביום, ולמרות שלא היה ביכולתה לקבל את הדוגמנים, החליטה כריסטין לעבוד עם מה שיש, ומה שהיה, ובשפע, היה אוכל טעים ונהדר שרק נולד במטבחים של מסעדות מקומיות.

 

"אנחנו תמיד אוהבים לאכול בחוץ, אבל עכשיו זה קשה כי העסק שלי סגור ולא נכנס כסף," מספרת הצלמת. "רציתי למצוא דרך לתמוך בעסקי המזון שסביבינו, אני מאוד רוצה שהם ימשיכו להתקיים גם כשתסתיים המגיפה, אז עשיתי מה שאני עושה הכי טוב: צילמתי את המנות שלהם." קואן החלה להזמין מנות ממקומות אהובים ופינקה אותם בסטיילינג כמו שעשתה לתינוקות: שמיכות, פרחים, כתרים קטנים.

"התקשרתי ל-13 מסעדות והזמנתי פריט אחד, שהוא מנת הדגל, מהתפריט," היא מספרת. חלק מהמקומות שלחו את המנות הביתה, מחלק אספו אותן בחוץ. את כל ההזמנות לקחו כריסטין וחברה טובה לסטודיו, גינדרו אותן, וצילמו. "ניסיתי לחשוב על רעיון כיפי ומיוחד לכל פריט," היא מוסיפה. "ידעתי שרציתי שהנקניקיות למשל, יהיו מעורסלות. הביטוי משה בתיבה קיבל משמעות חדשה!"

 

בתי העסק העריכו מאוד את המחווה המצחיקה-מתוקה, והויראליות של הפוסט המצחיק יצרה בהם עניין רב. "רציתי להצחיק אנשים בתקופה הקשה הזאת, אבל גם לעזור לעסקים למצוא עוד לקוחות פוטנציאליים. וכמובן שהחלק של אכילת כל הדברים שהזמנתי גם היה לא רע בכלל."

 

היו לכריסטין 12 צילומי תינוקות מתוכננים כשנאלצה לסגור את הסטודיו, וכרגע העסק אמור להפתח שוב ב-22.4, אבל כלל לא בטוח שזה יקרה. "עצוב לי שפספסתי את ההזדמנות לצלם את התינוקות הללו ברגעים שלא יחזרו, אבל אני מקווה שכשכל זה יהיה מאחורינו, נוכל לתעד זכרונות חדשים ויפים, גם אם התינוקות יהיו גדולים יותר."