מאז שאתם זוכרים את חלמתם לגור בניו יורק. ואמנם, דמיינתם את עצמכם אורזים את כל הפקלאות, עולים על המטוס, נוחתים בתפוח הגדול ונוסקים לשמים, אך אין מה לעשות, החיים הובילו אתכם לדירת שלושה חדרים בנס ציונה. אז אם התקווה שלכם כרגע, כהורים טריים, היא לתת לתינוקת החדשה שלכם את האופציה לגור בארצות הברית, כדאי שתחשבו גם על השם הנכון בשבילה.

וכמו באמריקה, גם כאן האופציות הן רבות ומגוונות, יש שמות רבים לבנות שיכולים להתאים למגורים בארץ האפשרויות. תוכלו לבחור שמות מהתנ"ך שהם גם שמות בינלאומיים, או להחליט על שמות מודרניים יותר. מה שבטוח זה שאם הילדה תחליט לעשות רילוקיישן כשתגדל, כך תוכלו לתת לה נקודת פתיחה מצוינת. אספנו לכם עשרה שמות אמריקאים במיוחד.

אדל - המקור של השם אדל הוא בשפה הגרמנית, בה הפירוש שלו הוא אצילית ומכובדת, ואם תבחרו את השם הזה לבת שלכם תבטיחו לה נוכחות מרשימה ומשמעותית ויכולת ורבלית גבוהה. ואל תשכחו שגם  הזמרת אדל במתהדרת באותו שם.

בל - משמעות השם הוא בחורה יפה, נאה ומלאת חן, אך לא רק, לדוגמא הסופרת האמריקאית בל קאופמן, בתן של שלום עליכם, שספרה "במעלה המדרגות היורדות" כיכב ברשימת רבי המכר ואף עובד לסרט קולנוע.

דיאנה - מקור השם דיאנה הוא בשפה היוונית, בה זהו שמן של אלת הציד וכן של אלת הירח שמהווה סמל לצניעות. הפירוש המילולי לשם הוא דבר נשגב, שמיימי, זוהר ומושלם.כמו כן, הוא שמן של מפורסמות רבות, כמו דיאנה רוס, השחקנית דיאנה אגרון, וכמובן הנסיכה דיאנה.

ליב - פירוש השם ליב בשפה הנורווגית הוא חיים והוא גם משמש כקיצור לשם אוליביה., והוא מסמל חיוניות, מעשיות, שמחה והצלחה. מפורסמות בשם הזה הן ליב טיילר, וכנראה לא סתם בחרה בר רפאלי לבתה את השם הזה.

נטלי - השם נטלי הוא גם ראשי תיבות של - נשמה טהורה ירדה לעולם, והורים הבחורים בשם זה רוצים פעמים רבות להראות את הכרת התודה שהם מרגישים בעקבות הולדתה ואת השמחה שהיא מביאה לביתם. כך גם הרגישו כנראה הוריה של נטלי פורטמן כשבחרו לה את השם הזה

שרון - הורים הבוחרים בשם שרון לילדיהם רוצים להעניק להם חיבור לאימא אדמה, ולעולם הטבע והחקלאות. כל זאת לצד השאיפה לגדל אותם עם ערכים של שגשוג, פריחה, יופי וחדווה. כמו כן הוא שמה של השחקנית שרון סטון.

אנה - הורים הבוחרים בשם אנה לבתם רוצים מצד אחד לבטא את שאיפתם להיטמע בתרבות הגלובלית ולפתוח לה דלתות בעולם הגדול ומצד שני לבטא את החיבור שלהם למקורות היהדות.

ג'וי  - משמעות השם ג'וי מגיעה מהשפות הלועזיות (אנגלית, צרפתית), בה הפירוש שלה הוא שמחה, אושר והנאה. השם מביא איתו הרבה ערכים חיוביים ושמחים, והורים הבוחרים בשם ג'וי לילדיהם רוצים לבטא את תחושות האושר והשמחה שהביא הצאצא לחיים שלהם ולמשפחה המתרחבת.

אריאל - השם אריאל מופיע בתנ"ך כאחד משמותיה של העיר ירושלים. כמו כן, השם מורכב מצירוף של המילים "אריה" ו-"אל", כלומר - העצמת האל והוא מבטא את השמחה על ההתחלה החדשה והחיים החדשים שבדרך.

ויקטוריה - לשם ויקטוריה יש מקורות שונים בשפה הלטינית. הפירוש המילולי של השם הוא שושנת מים. בנוסף, הוא כולל בתוכו גם את המילה ניצחון ואכן ויקטוריה הייתה אלת הניצחון במיתולוגיה הרומית. כך גם נקראת אשתו של דיוויד בקאהם, ויקטוריה בקאהם.