הרבה דברים קרו בזמן שעבדתם. בפרק השביעי נדבר על ההנפקה המטורללת של למונייד, הצעצוע החדש של ג'ף בזוס, מכשיר האימונים הכי נרקיסיסטי בהיסטוריה – וגם התקדים המטורף של פוקס ניוז בטלוויזיה האמריקאית.

ביטוח זה משעמם? תחשבו שוב

כשהחיים נותנים לך לימונים, תעשה להם לימונדה. זה בדיוק מה שעשו בסטרטאפ הישראלי למונייד (Lemonade), שרשם בשבוע האחרון את ההנפקה הכי מסחררת בבורסה בשנת 2020. הם לקחו את תחום הביטוחים, שהוא תחום איום ונורא – מיפו את כל הבעיות ואת כל מה שמרתיע צעירים – והפכו אותו לסקסי, צעיר ומרענן; ממש כמו ש"רובין הוד" עשו עם עולם ההשקעות, כשהשיקו אפליקציה שהפכה ללהיט בקרב מילניאלי'ז. מאחורי למונייד עומדים שני ישראלים, אך היום נמנה עם הצוות גם הפרופסור דן אריאלי. איך הם הגיעו לשווי של ארבעה מיליארד דולר, ואיך הם שינו את עולם הביטוח? הכל בפרק המלא.

ההימור הגדול הבא של בזוס?

ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון, רכש את סטארט-אפ הרכבים האוטונומיים Zoox עבור מיליארד דולר. מדובר בחברה שפיתחה רכבים אוטונומיים לנסיעות שיתופיות, מתוך מחשבה שמסלולים מתוכננים מראש יתאימו יותר לקונספט של רכבים אוטונומיים.

עד כה הושקעו בחברה מיליארד דולר, אבל עבור אמזון מדובר בכסף קטן. האם יש לאילון מאסק ולטסלה סיבה לחשוש, או שבזוס מתכנן בסך הכל לשפר את שירות המשלוחים?

מכשיר האימונים הכי נרקיסיסטי בהיסטוריה

מכירים את המתאמנים האלה שגונחים בהגזמה בחדר כושר? אז מסתבר שיש הרבה יותר גרועים מהם. ברין פוטנאם (Brynn Putnam) הקימה סטארט-אפ מדהים למדי: מראה חכמה עם מאמן כושר אישי ונתונים ביולוגיים מתעדכנים עבור 1,500 דולר "בלבד". למרות שהמראות החכמות הן תחום שעודנו בחיתוליו, חברת ביגוד הספורט לולולמון (lululemon) החליטה לרכוש את הסטארט-אפ הזה – וכעת הוא כרוך גם בתשלום חודשי של 40 דולר. האם זה קשור לטרנד הקורונה, שהוביל לעלייה בביקוש לאימונים ביתיים – או שמדובר במהלך שיווקי מטורף של לולולמון לעקוב אחרי הרגלי הספורט של לקוחותיה?

View this post on Instagram

A post shared by MIRROR (@getthemirror) on

פוקס ניוז עשתה את הלא ייאמן

בטלוויזיה האמריקאית נקבע לאחרונה תקדים; בפעם השלישית בחודש האחרון, תוכנית חדשות בערוץ הכבלים פוקס ניוז ניצחה את כל שידורי הברודקאסט בארצות הברית. כבר לפני כהונתו של טראמפ הם נחשבו לערוץ ימני, אבל במהלך הקדנציה שלו הם מיתגו את עצמם כפרו-טראמפ, ממש כמו יותר מ-50% מאוכלוסיית ארצות הברית. מה קרה כאן, בעצם? האם זה בגלל האירועים הטעונים של החודשים האחרונים, או שזה קשור דווקא לשידורי הספורט?

>> בזמן שעבדתם - פרק 6: החרם על פייסבוק