mako
פרסומת

בלתי נתפס: חברת גיימינג יצרה אווטאר מושלם

חברת הגיימינג קראפטאון הציגה לעולם את "אנה" - דמות אווטאר שמתוכננת להפוך לכוכבת מוזיקה ומשפיענית רשת. מה שמיוחד באנה הוא שהיוצרים שלה הפכו אותה למציאותית כל כך, עד שקשה להבחין אם מדובר בדמות וירטואלית או בשר ודם. גם מארק צוקרברג רואה את ההתפתחויות בתחום - ונכנס ללחץ

דרור גלוברמן ודני פלד
NEXTER
פורסם:
אנה
אנה | צילום: TFlex Tech
הקישור הועתק

חברת קראפטאון, שפיתחה את המשחק פאבג'י (PUBG), הציגה השבוע לעולם כולו את "אנה" - דמות אווטאר שכשמסתכלים עליה כמעט ולא ניתן להאמין שהיא לא אישה אמיתית. 

המפתחים שלה מתכננים להפוך אותה לכוכבת מוזיקה ומשפיענית רשת. בכך קראפטאון כחברת גיימינג נכנסת לתחום חדש, הפיכת האווטארים מדמות וירטואלית לאימג' של אדם בשר ודם.

אנה מצטרפת לליל מיקיילה וזואי דביר הישראלית, דמויות וירטואליות שאינן קיימות באמת. למרות שהן אינן אמיתיות, הן אכן משפיעניות ומוכרות מוצרים עבור חברות. 

גם מארק צוקרברג רואה את כל זה והציג לעולם את מוצרי ה-A.R ו-V.R של חברת מטא, אך נראה ששום מוצר שהוצג לא אפוי מספיק. צוקרברג כנראה רואה את המוצרים המתחרים של אפל ונלחץ. 

במסגרת ההשקה הוא הציג רעיון משונה - חנות של בגדי מעצבים לאווטארים, בה ניתן לרכוש לאווטאר שלך (צוקרברג הציג אווטאר בדמותו) בגדי מותגים של פראדה ובלנסיאגה. 

פרסומת