NEXTER
מגזין סוף השבוע

הציוץ השווה מיליונים

צ'ארלי שין לא לוחץ על העכבר בשביל פחות מ-50,000 דולר, קים קרדישיאן מתמחרת ציוץ ב-20 אלף דולר – ואל תשאלו כמה תעלה תמונה באינסטגרם של אשלי סימפסון עם קרם הלילה החדש שלה. ללכת לאירועי השקה ולהצטלם לקמפיינים? ברחבי העולם וגם בביצה המקומית גילו הסלבס טריק חדש: להשכיר את הוול שלהם למותגים שיהיו מוכנים לפתוח את הארנק. החדשות הטובות: גם אתם יכולים

איילת רוזן | מגזין mako | פורסם 05/12/13 17:46