זוג מאוהב בים (צילום: Jacob Wackerhausen, Istock)
איפה הכי כדאי למצוא אהבה היום? בדקנו | צילום: Jacob Wackerhausen, Istock

אי אפשר להרים פרויקט כמו 100 האתרים הכי טובים בישראל לשנת 2010, בלי לדבר על אתרי הכרויות. האינטרנט כבר מזמן הפך לזירה הכי חמה בכל מה שקשור לפיק-אפ - הרבה יותר ממועדונים וברים - ואנשים שורפים שעות ארוכות מול המסך בצ'יטוט, שליחת אמוטיקונים ושיפור תמונת הפרופיל, בתקווה למצוא שם את בחירת או בחיר ליבם.

השאלה היא כמובן איך למצוא את עצמכם בכל המבחר העצום הזה? חיטטנו בקרביים של עשרות אתרי ההיכרויות הפעילים בארץ והבאנו לכם את החמישה הטובים והפופולאריים ביותר. איזה אתר הוא הכי מיינסטרים, מה מתאים לסטודנטים, מה פונה למי שהוא לא סטרייט - קראו ומצאו איזה אתר הכי מתאים לכם:

אטרף - המקום לחפש בני זוג, בלי לחפש חתונה

atraf
המסיבות הכי חמות. אטרף

למה מגיע להם: אטרף הופיע כאן בשנה שעברה, והוא ממשיך לככב. זה אתר טוב לאנשים שרוצים לחפש בני ובנות זוג, שחתונה היא לא הדבר שעומד להם בראש. חיי הלילה של אנשי אטרף מתחילים באתר. יש לכם כאן כמובן את המקום לבנות את הפרופיל שלכם ולחפש בני זוג, אבל מיד אחרי שזה קורה (או במקביל) תוכלו לגלות איפה המסיבות הכי חמות, ולאן כדאי ללכת עם האנשים שמצאתם באתר.

חוץ משני השירותים האלו, גם באטרף הבינו שתוכן הוא דבר חשוב ולכן יש לכם גם בלוגים לקרוא בהם על חיי הבליינים שנמצאים באתר. אטרף הוא גם מקום חזק לגברים שמחפשים גברים, ועל-פי הדיווחים כולם פשוט שם. מאתר היכרויות, אטרף הופך להיות קהילה שממשיכה ליהנות לפני ואחרי המסיבה.

שורה תחתונה: אם הדבר האחרון שמעניין אתכם הוא חתונה, זה האתר בשבילכם.

החצי השני - אתר המתמקד בהיכרויות לסטודנטיות וסטודנטים

onlyu
לסטודנטים. החצי השני

למה מגיע להם: "החצי השני" הוא אתר שהבין שאין טעם להקים עוד אתר היכרויות סתמי. היוצרים עשו את הדברים הנכון ביותר, ובנו אתר שמכוון לקהילה מסוימת - סטודנטים. יש יתרון לאתר שמציג את עצמו בצורה הזו: האנשים שנמצאים בחתך האוכלוסיה הזה ייכנסו אליו, כי הם יודעים שכאן הם ימצאו עוד אנשים בדיוק כמוהם. צוות האתר לא מתיר את הרישום חופשי, וכל פרופיל נבדק באופן אישי. הנרשמים זוכים לשיחת טלפון כדי לאשר הם אכן האנשים שהם טוענים שהם. השילוב בין מיקוד והבקרה של האתר הופכים אותו למקום שיגביר את הסיכוי שלכם למצוא את האדם הנכון.

שורה תחתונה: סטודנטים צריכים להיות כאן, ולהשאיר את שאר האתרים לאלו שאין להם סיכוי אחר.

ג'יידייט - אתר ההיכרויות של כולם בשביל כולם

אין תמונה
אין ברירה. ג'יידייט

למה מגיע להם: ג'יידייט כיכב גם הוא בשנה שעברה, וכנראה ימשיך לככב עוד שנים רבות. זה האתר הגדול ביותר כיום בתחום ההיכרויות, עם קהל רחב של משתמשים בגילאים שונים. בגדול, אם אתם כרגע לא נמצאים בזוגיות, כנראה שאתם בג'יידייט מחפשים אחריה. זה אתר יציב, שברור למה הוא משמש וברור לכל מי שמגיע לשם מה הוא אמור לקבל. אין פה דברים מלהיבים, אין פה כלים שיפילו אתכם מהכסא, אבל אם אתם מחפשים בני זוג - אתם או רשומים לאתר, או צריכים להיות רשומים בו.

שורה תחתונה: בנאלי, אבל זה מה שעובד.

Love Me - אתר שפותח את החלון ומאפשר לכולם להריח מה מתבשל, אבל לא לטעום

אין תמונה
קו אחר מג'יידייט. לאב מי

למה מגיע להם: נראה שמי שמאס בג'יידייט הולך ל-Love Me. אין פה שום דבר חדש, רק פנים אחרות ומבנה שנראה כאילו היוצרים שלו רוצים לפתח קו שונה ואחר מהקו הבנאלי של ג'יידייט. למעשה, הדבר העיקרי שאפשר לומר על Love Me הוא שהוא לא ג’יידייט. תוכלו לחטט באתר לפני שתירשמו, לראות את האנשים ולקרוא עליהם, כך שיש לכם הזדמנות להתרשם מהמשתמשים הרבה לפני שתהיו חייבים להירשם. כמובן שלאחר שמצאתם את מי שנראה או נראית כבני הזוג המושלמים, תוכלו להירשם ואז ליצור קשר. גם פה יש כתבות הקשורות ליציאות והיכרויות - החל מאיך לבנות פרופיל שימשוך תשומת לב לטיפים ליציאה עצמה - לאלו שכבר שכחו איך זה לצאת לשוק הבשר החופשי.

שורה תחתונה: תרשמו גם ל-LoveMe, כי ג'יידייט זה לא מספיק.

She Date - אתר היכרויות ללסביות.

she date
נשים מחפשות נשים. שידייט

למה מגיע להם: בעוד שהומואים מסתובבים באטרף, לסביות (ככל הנראה) מעדיפות להגיע למקום אחר. She Date הוא עוד אתר חכם שמצא ביקוש שאף אחד לא נותן לו מענה. האתר בנוי בצורה נקייה (ורודה מעט, אבל נקייה) וברור לחלוטין שגברים הם לא קהל הלקוחות. האתר כולל בלוגים וכתבות שעוסקות לא רק ביציאות והיכרויות אלא בחיים כאישה שאוהבת נשים. פורומים הם גם כלי שהמשתמשות יכולות להשתמש בו, מה שהופך את She Date לפורטל שלם שדואג למשתמשות שלו ומציג להן מקום למצוא בו בת זוג לחיים, וגם ללמוד יותר על עצמן.

שורה תחתונה: המקום הטוב ביותר לנשים שמחפשות נשים.

לכל האתרים הכי טובים 2010