אין תמונה
לא בזמן העבודה. סוליטייר

אנחנו מתים על משחקים. פעם, לא היינו מסוגלים לדבר בטלפון בלי לשחק שולה מוקשים תוך כדי. אחר כך, הגנבנו בעבודה פה ושם איזה משחק סוליטר סוער כשהבוס לא ראה. היום אנחנו מטפחים חווה למופת בפארמוויל, וסבתא שלנו יכולה להעביר שעות במשחק מה ג'ונג. בקיצור, כל גיל והמשחק שלו.

יש הרבה אתרי משחקים חינמיים ברשת, וכמובן שגם לנו יש אחד כזה, mako משחקים, עם הרבה משחקים בלעדיים וכיפים. אבל אנחנו פה כדי להמליץ לכם על אתרים נוספים, עם אלפי משחקים חדשים וישנים, קלפים או פעולה. רק זכרו – אם אתם משחקים בזמן העבודה והבוס תופס אתכם, זו לא אחריותנו. הנה הנבחרים שלנו, תהנו:

נט גיימסאתר המשחקים של Ynet 

אין תמונה
משחקים לכולם. נט-גיימס
למה מגיע להם: נט גיימס היה אתר פרטי שהוקם על ידי אב ובנו בשנת 2004, ולפני כשנתיים נקנה על ידי Ynet, ומאז הוא חלק מקבוצת ידיעות אחרונות. האתר כולל כ-4,500 משחקי אונליין חינם, המחולקים לפי קטגוריות. תמצאו שם את כל משחקי הקז'ואל שאתם מכירים, כמו באבלס וסוליטר, משחקי חשיבה, אסטרטגיה ופעולה ועוד ועוד.

האתר גם מאפשר לגולשים לפתוח פרופילים, ולבנות דף אישי עם כל המשחקים האהובים עליהם, לשמור את התוצאות ולהתעדכן ראשונים על משחקים חדשים. לפני כמה חודשים השיק האתר גם אפליקציה מיוחדת לפייסבוק בשם באנגה, שמאפשרת לשחק בתוך הרשת החברתית ולהשוות תוצאות עם חברים. אם לא שמעתם עליה, אתם לא לבד. האפליקציה קצת נדחקה לה אי שם בלי קידום או פרסום משמעותיים, וחבל.

שורה תחתונה: לא משנה בני כמה אתם, תמצאו כאן משחק שיתאים לכם

Vgames – פורטל הכולל חדשות, ביקורות, פורומים וצ'יטים

אין תמונה
למיטיבי לכת. ויגיימס
למה מגיע להם: כי ויגיימס הוא לא עוד אתר משחקי פלאש, אלא פורטל תוכן ותיק שאם אתם גיימרים כבדים או בינוניים, אין סיכוי שאתם לא מכירים אותו עדיין. האתר קיים מ-1999, ולמרות שלדעתנו העיצוב שלו קצת מיושן, הוא עשיר מאד בתוכן וזה מה שחשוב.

למרות שהוא מציע גם משחקי דפדפן מוכרים, האתר מכוון יותר לשחקני הקונסולות, ותוכלו למצוא בו עדכונים על משחקים חדשים, ביקורות ודיונים בפורומים. בנוסף יש משחקים להורדה, משחקים לאייפון וכמובן צ'יטים (אתם יודעים, הסודות הקטנים שיקדמו אתכם במשחק בלי בדיוק לעבור את כל השלבים). שווה גם להציץ במילון הגיימרים השלם – למקרה שאתם מכירים גיימר/ית, ואין לכם שום מושג על מה הם מדברים.

שורה תחתונה: לא למתחילים

וואלה כיף – ערוץ המשחקים של וואלה

אין תמונה
טאקי. וואלה כיף
למה מגיע להם: את וואלה כיף אין ממש צורך להציג. זהו אחד מערוצי המשחקים הוותיקים והגדולים, שממשיך להתחדש ולהתרענן כל הזמן. בערוץ אלפי משחקים מסודרים לפי קטגוריות, בעיצוב צבעוני במיוחד (אולי טיפ טיפה יותר מדי). בין אלפי המשחקים תמצאו אחד אהוב ומוכר במיוחד – טאקי, בו תוכלו לשחק גם נגד שחקנים אחרים באתר. תשמעו, זה ממכר.

בשנה האחרונה התרחב הערוץ, והיום הוא כולל גם משחקים עם מותגים מוכרים של סדרות טלוויזיה לילדים, כגון דורה ובובספוג, במסגרת שיתוף פעולה עם ערוץ ניקולדיון. שיתוף פעולה נוסף הוא עם מוגובי, עולם וירטואלי בטוח לילדים שמאפשר ליצור דמות חמודה, לתקשר עם דמויות אחרות ולשחק נגדן במשחקים שונים.

שורה תחתונה: תעזבו קצת את באבלס, טאקי אונליין זה שוס

 נענע10 משחקיםערוץ המשחקים של נענע10

אין תמונה
בועות על הדסקטופ. נענע10
למה מגיע להם: כי גם כאן, מדובר באחד מערוצי המשחקים הוותיקים והמוכרים באינטרנט הישראלי, שכולל אלפי משחקים שיעבירו לכם את הזמן. את באבלס, למשל, הלהיט הבלתי מעורער של כל אתרי המשחקים, תוכלו להוריד כאן לשולחן העבודה שלכם, כך שבפעם הבאה שהאינטרנט יפול לכם, תוכלו להעביר את הזמן בפיצוץ בועות עד שהוא יחזור. תמצאו עוד תמצאו כאן את כל החשודים הרגילים - משחקי ספורט, מחשבה, סופר מריו, משחקים לילדים וקטגוריה מיוחדת של "משעמם במשרד".

בנוסף תוכלו כמובן למצוא משחקים מלאים וגרסאות דמו להורדה, ובעמוד הראשי נמצאת "טבלת האלופים", שמציגה את השיאים של משתמשים רשומים לאתר. חוץ מהמשחקים עצמם, לנענע10 גם אתר תוכן, Gamer, שמכוון לקהילת הגיימרים הכבדים יותר, וכולל ביקורות משחקים, סקירות וחדשות בעיקר מעולם הקונסולות.
שורה תחתונה: טוב נו, עוד קצת באבלס בכל זאת

יו-יו אתר עצמאי למשחקים, תמונות, סרטונים ובדיחות

yo-yoo
לילדים. יו-יו
למה מגיע להם: יו-יו משחקים הוא האתר היחיד ברשימה זו שאינו שייך לחברה גדולה, ועדיין מצליח למשוך אליו מספר לא מבוטל של גולשים. מבחר המשחקים באתר קטן יחסית לאתרים הגדולים, וכולל בעיקר משחקים פשוטים ובסיסיים, אך עדיין מדובר במאות משחקים המחולקים לפי הקטגוריות המוכרות – פעולה, חשיבה, קלאיסקה, קלפים ועוד. מלבד המשחקים, תוכלו למצוא ביו-יו גם סרטונים שטותיים (למשל, כלבים רוקדים סמבה), בדיחות, תמונות ואתרים אישיים (אם למשל חיפשתם תמונות "יפות לאלללההה" של כמעט מלאכים").

אם ממש משעמם לכם, נסו את "קורא המחשבות", המשחק שמנחש על איזו דמות חשבתם. ניסינו שלוש פעמים, 100% הצלחה.

 שורה תחתונה: מומלץ בעיקר לילדים

 

לכל האתרים הכי טובים 2010