אין תמונה
יש לשים לב לכבלים משוחררים. המנורות של איקאה

תרבות זו מילה גדולה שמנסה להגדיר עיסוק עוד יותר גדול. אמנות, ספרות, שירה, תאטרון, הצגות, טלוויזיה, סטנד-אפ, הופעות, פסטיגלים - כל דבר שאנשים נהנים ממנו בזמנם הפנוי יכול להיכלל תחת ההגדרה "תרבותי", לא? אז בזמן שאנחנו ב-makoבידור מנסים בכל יום להביא לכם כמה שיותר מידע על מה שאתם עושים בשעות הפנאי שלכם, יש עוד כמה מקומות שעושים בדיוק את אותו הדבר, ובהצלחה די מרובה. הנה חמישה מהם:

Ynet תרבות

אין תמונה
יש לשים לב לכבלים משוחררים. המנורות של איקאה
מתעסק ב: הכל כולל הכל: טלוויזיה, קולנוע, תעשייה, תיאטרון, ספרות ואמנות.

מה אפשר למצוא שם: סיקור נרחב ומקיף של פחות או יותר כל מה שקורה בזירה התרבותית בישראל: ביקורות ספרים והצגות, חדשות מן הבמה, כתבות על סרטי קולנוע, טורים ומאמרי דעה מפי אנשי תרבות ידועים ונחשבים.

יתרון בולט: גורם לכם בעיקר להרגיש משכילים ומלומדים.

בשורה התחתונה: אתר חדשות חזק, עשיר וממצה. אמרנו כבר שאין לנו בעיה לפרגן למתחרים, כל עוד הם באמת טובים, נכון?

סינמסקופ

סינמסקופ

מתעסק ב: הדברים האלה שבשבילם הולכים לאולמות קולנוע, משלמים על כרטיס וקונים פופקורן בהפסקה.

מה אפשר למצוא שם: אהבה גדולה לסרטים וסינמה. מדובר בבלוג של מבקר הקולנוע יאיר רווה, שמציע לגולשיו הרבה יותר מדעותיו על סרטים. רווה מעדכן גם חדשות חמות, תמונות, מידע על הקרנות מיוחדות, מבצעים, פסטיבלים והמלצות צפייה - בארץ וגם בעולם. האתר מכיל גם כתבות צבע ומאמרי דעה במגוון גדול של נושאים הקשורים לסרטים, כוכבים ובמאים, ומדי פעם אפשר למצוא בו אפילו טריילרים חדשים או קישורים לסצינות שנפלו בעריכה.

יתרון בולט: ידע ובקיאות נרחב שמוגש בגובה העיניים, ולא בשפת מבקרי קולנוע פלצנית.

בשורה התחתונה: "מקום המפגש לחובבי קולנוע להתעדכן, להתווכח, להתפלפל, להחליף דעות", נכתב שם. מה שנכון - נכון. קאט, פרינט, לאתר הבא.

המסך המפוצל

אין תמונה
יש לשים לב לכבלים משוחררים. המנורות של איקאה
מתעסק ב: כל מה שקורה במסך הקטן, בארץ ובחו"ל.

מה אפשר למצוא שם: עולם של תוכן מקורי ואיכותי שמתעסק אך ורק בטלוויזיה - בלי פרומואים, פרסומות ושטויות מסביב. כתבות מגזיניות, מדורים קבועים, ביקורות, ניוזים, מערכת פורומים שוקקת ובעיקר - קהילה חמה ואינטילגנטית. מכירים את הסדרה האחת הזו שאתם צופים בה לבד, באדיקות, ובטוחים שאף אחד אחר לא מכיר ואוהב? שם תמצאו לפחות עוד חמישה כמוכם.

יתרון בולט: לוח שידורים ובתוכו המלצות צפייה, שמתעדכן מדי יום ביומו. שלא חלילה תפספסו משהו שאתם אוהבים. והציטוט המתחלף בראש האתר יכול לספק לכם שעות של הנאה.

בשורה התחתונה: אתם לא לבד. אפילו אם אתם שונאים בדם את "אבודים" ומכורים ל"טלנובלה בע"מ".

סימניה

אין תמונה
יש לשים לב לכבלים משוחררים. המנורות של איקאה
מתעסק ב: ביקורת ספרות.

מה אפשר למצוא שם: אלפי ביקורת על כל ספר אפשרי, קהילות תוססות ואפשרות לדעת מה אוהבים לקרוא הגולשים האחרים. אפילו אם אתם לא חסידים גדולים של המילה הכתובה, תנו לאתר הזה את ההזדמנות לשים לכם ספר ביד. ולו רק בשביל שתוכלו להשוויץ שאתם קוראים ספר.

היתרון הבולט: לא עוד ביקורת בשפה גבוהה אלא ביקורת מן העם, דעת הגולשים היא זו שנחשבת. 

בשורה התחתונה: מה יותר טוב מהמלצה של חבר?

הבמה

אין תמונה
יש לשים לב לכבלים משוחררים. המנורות של איקאה
מתעסק ב: דברים שקורים מחוץ לאינטרנט, לקולנוע ולטלוויזיה.

מה אפשר למצוא שם: מדריך אירועי התרבות מקיף שמכסה את כל תחומי אמנויות הבמה: תיאטרון, מחול, מוזיקה, מוזיקה קלאסית, אופרה, קולנוע, מופעי ילדים, מופעי בידור ואירועי תרבות שונים. לא הכל יעניין אתכם ולא הכל תבינו, אבל את המידע שתחפשו שם בהחלט תקבלו.

יתרון בולט: האתר מאפשר גם לרכוש דרכו כרטיסים חלק מהאירועים, ואפילו מציע מבצעים והנחות.

בשורה התחתונה: אם אתם מוצאים את עצמכם שוב שרועים על הספה בערבים או בסופי השבוע, כנסו כנסו. בטוח תמצאו משהו מעניין לעשות.

 

חזרה אל 100 האתרים הטובים בישראל