תינוק עם אייפד (צילום: Thinkstock)
אילוסטרציה | צילום: Thinkstock

ילדים בני 6 עד 12 אוהבים את ארוחת הילדים של מקדונלד'ס ואת הדמויות של דיסני, אך יותר מכל הם אוהבים את האייפד.

סקר שערכה חברת הייעוץ האמריקאית Smarty Parts בקרב 6,661 ילדים בני 6-12 בארה"ב הראה כי מחשב הטאבלט של אפל הוא המותג המוביל בקרבם. האייפד אהוב יותר ממותגים כמו דיסני, ניקולודיאון, יוטיוב, נטפליקס, טויס אר אס, מקדונלד'ס ומותגי חטיפים רבים.

האייפד היה במקום הראשון, עם ציון 898 מתוך 1,000, ואחריו מותג השוקולדים הרשי'ס (894), עוגיות אוראו (885), M&M (883), דוריטוס (868), צ'יטוס (864) וסוכריות סקיטלס בשוויון עם דיסני, בציון 858. בהמשך הדירוג היו מותגים כמו יוטיוב, Xbox של מיקרוסופט, מקדונלד'ס, נטפליקס והאייפון.

תוצאות הסקר, שנערך במשך שלושה חודשים, ממחישות את שיאה של השתלטות הטאבלטים, לדברי נשיאת Smarty Pants וין טיירי. "ילדים משתמשים באייפד יותר ויותר למשחקים, תוכניות טלוויזיה, סרטוני וידאו, ספרים, עזרה בשיעורי בית ותקשורת עם חברים ומשפחה", היא אמרה לעיתון "וראייטי".

לכתבה המקורית ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker: