mako
פרסומת

הפרסום בפלטפורמה התייקר – והצרכנים משלמים את המחיר

בתחילת השנה פייסבוק הגיעה לכמעט שלושה מיליארד יוזרים ברחבי העולם, לכן זה לא מפתיע שהיא הפכה למנייה חמה בכל הנוגע לפרסום בפלטרפורמה. אבל מה עושים כשהמחירים עולים והאפקטיביות מתבררת כאחרת משחשבנו? הפודקאסט החדש מבית היוצר של קשת 12 "הבנצ'מרק"– יספק לכם את כל התשובות

nexter
mako
פורסם:
אינסטגרם
אינסטגרם | צילום: SHUTTERSTOCK, ShutterStock
הקישור הועתק

זה לא סוד שפייסבוק נחשבת לאחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ברחבי העולם. בתחילת 2022 היא הגיעה לכמעט שלושה מיליארד משתמשים פעילים כשגם למשבר הקורונה העולמי היה חלק גדול בכך. בפרק הראשון של הפודקאסט החדש הבנצ'מרק מבית היוצר של קשת 12, ליאור שבו, תומר נחום ועמית אוחיון, סקרו את כל השינויים שחוותה הפלטפורמה בשנים האחרונות לצד הסקנדלים שחוותה, והסיבה להתייקרות הפרסום בה.