בשנת 1993 ענקית הטלפונים AT&T השיקה קמפיין פרסומי, שאיכשהו ניבא לא מעט היבטים של איך שאנחנו עובדים וחיים היום. סדרת הפרסומות "You Will", בבימויו של אחד הבמאים הגדולים של הוליווד, דיוויד פינצ'ר, נתנה הצצה מדויקת להחריד כיצד ייראו החיים באמצע עד סוף שנות ה-2000. המודעות, בקריינות של כוכב הטלוויזיה, האיש והשפם - טום סלק, תיארו סדרה של תרחישים, הכוללים גאדג'טים וטכנולוגיה שעדיין לא היו קיימים.

"האם אי פעם עשית *הכנס את הדבר שכולנו עושים עכשיו*? ובכן, אתה תעשה!" סלק היה אומר בתחילת כל פרסומת. "והחברה שתביא לך את זה? AT&T", הוא הוסיף בסוף כל פרסומת. הקמפיין ניבא מספר התקדמויות טכנולוגיות שיגדירו את העשורים הבאים כמו טאבלטים, טלוויזיות חכמות, עבודה מרחוק, שעונים חכמים ומכשירי בית חכם.

עם זאת, התחזית המרכזית של המודעה הייתה שגויה. כפי ש-Vox ציין לפני כמה שנים, בעוד שהמודעות הללו היו "מדויקות להפליא בחיזוי הטכנולוגיות החדישות" שיגיעו בקרוב, הם פספסו בסופו של דבר את העובדה שהחברה ש"תביא את זה אליך" אינה AT&T. במקום זאת, זו תהיה חבורה שלמה של סטארטאפים שלא היו קיימים באותה תקופה, ציין הפרסום. עם זאת, חייבים לציין את כל הדברים ש"You Will" צדק לגביהם בעתיד.

בפרסומת רואים גברת ברכבת עתידנית עם טאבלט בידה, ועליו תרשים של ביתה. האישה מסוגלת להדליק את האורות בביתה פשוט על ידי לחיצה על כפתורים בטאבלט. התחזית הזו לגבי עתיד הבית החכם שלנו הייתה די מדויקת, אם כי בוודאי נראתה מוזרה לצופים בשנות ה-90, שלרובם כנראה אפילו לא היו טלפונים סלולריים עדיין.

בקטע אחר אנחנו רואים חבורה של נערים צעירים נכנסים לתוך הסלון ונזרקים על ספות, אחד הבנים מדליק מה שנראה כמו טלוויזיה חכמה, כדי שהחבורה תוכל לצפות בסרט מדע בדיוני. ב-1993 בלוקבאסטר נחשבה לחברה חדשה יחסית ופורמט הווידאו על פי דרישה היה עדיין בחיתוליו, כך שהרעיון שתוכלו לראות כל סרט שתרצו בלחיצת כפתור בוודאי נראתה מטורפת.

בקטע אחר, הפרסומת מציגה סטודנט מאזין לפרופסור שלו מדבר על ג'אז משום מה. עם זאת, הפרופסור לא מדבר עם הסטודנט בחיים האמיתיים אלא על מסך! המודעה שואלת אם אי פעם "למדנו דברים מיוחדים ממקומות רחוקים". עד כמה שהמשפט הזה מנוסח מוזר, סלק מדבר בבירור על tele-learning (הגרסה המוקדמת של למידה מרחוק), שזה משהו שבני הנוער באמריקה הכירו היטב במהלך השנים האחרונות.

אבל גם אפליקציה שמוכרת לנו היטב נמצאת בפרסומת, כאשר ניתן לראות בה אישה "שלא צריכה לבקש הכוונה" מכיוון שיש לה שירות GPS ברכב המראה לה כיצד לנסוע. כיום כולנו משתמשים באופן יומיומי בוויז כדי להגיע למקומות, ואם תנסו לעצור אדם ברחוב ולשאול אותו איך מגיעים למקום מסוים תקבלו כנראה מבטים מוזרים.

סלק שואל אותנו בפרסומת האם אי פעם קיבלנו שיחת טלפון לפרק כף היד שלנו. לאחר מכן, הפרסומת מציגה בחור במעיל טווס כורע על סלע באמצע מה שנראה כמו הפארק הלאומי יוסמיטי, בעוד אישה שואלת אותו דרך השעון שלו איך עבר היום שלו. "יפה," הוא אומר, מחייך ומביט לשמיים.

איכשהו, "You Will" ידע שבעוד כמה עשורים כל הייטקיסט ילבש שעון חכם יקר מדי שיכול להחליף כטלפון ו/או מוניטור בריאות. 

באחת הפרסומות, סלק שואל אותנו אם "אי פעם השתתפנו בפגישה ב'רגליים יחפות'". הפרסומת מציגה בחור עשיר מסתובב בבקתת חוף, תוך כדי שיחה עם חבריו לעבודה באמצעות שיחת ועידה טלפונית כשהוא יחף. ובכן - בואו נודה בזה, כולנו עלינו לזומים בשנתיים האחרונות בתחתונים.

קטע אחר מראה אישה חוזרת לדירה ובידיה זר פרחים. נראה שהיא תתקשה להיכנס פנימה בידיים מלאות, אבל כל מה שהיא צריכה לעשות הוא להגיד לדירה שלה "אני בבית" ומנגנון מופעל קול פותח לה את הדלת. בשנת 2022, האם יש לנו מנעולים מופעלים קוליים? כן. הם משתלבים עם סירי ואלכסה. האם הם רעיון טוב? לא בטוח.