יוצר תוכן סיני בן 34 המכנה את עצמו "Sanqiange" נמצא ללא רוח חיים 12 שעות לאחר שידור חי ב-Douyin, הגרסה הסינית של טיקטוק, שבו שתה כמות גדולה של משקה עם אחוז אלכוהול גבוה במיוחד. ככל הנראה הוא היה מעורב באתגר שנקרא "PK", בו ניסה לנצח יוצר תוכן אחר באותה פלטפורמה. על פי הדיווחים, הוא שתה מול המצלמה יותר מ-7 בקבוקים של משקה סיני חריף בשם "באיג'יו" שמכיל בין 30% ל-60% אחוזי אלכוהול.

באתגר "PK", שני משפיענים בדרך כלל מתחרים על פרס או מתנות מהקהל, כאשר המנצח זוכה במתנות והמפסיד נענש. על פי הדיווחים, המשקה האלכוהולי היה העונש על הפסד בשלושה סיבובים.
"אני לא יודע כמה הוא צרך לפני שהתחברתי, אבל בחלק האחרון של הסרטון ראיתי אותו מסיים שלושה בקבוקים ומתחיל את הרביעי", סיפר חבר של המשפיען. הוא הוסיף: "כשהמשפחה שלו מצאה אותו, הוא כבר מת. הוא אפילו לא קיבל הזדמנות לטיפול חירום".

הקטע הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בסין, אך נמחק מהאינטרנט. הפלטפורמה Douyin אוסרת על שתיית אלכוהול במהלך שידורים חיים, והאפשרות לשידור חי כבר נאסרה מהאפליקציה לתקופה בשל מקרה אחר בעבר.

בשנים האחרונות, סצנת הסטרימינג המשגשגת בסין הולידה תעשייה של מיליארדי דולרים, שבה משפיענים בעלי רוח יזמית מתחרים על מכירת המוצרים שלהם בזמן אמת ברשתות החברתיות.

מותו עשוי להוסיף לוויכוח סביב הרגולציה של התעשייה, שמשכה תשומת לב מצד הרשויות בשנים האחרונות בשל אורח החיים המפואר של כמה סטרימרים והאתגרים שהם לוקחים בהם חלק.