טיקטוקרית בשם קייט, בעלת יותר משני מיליון עוקבים, העלתה השבוע סרטון שלה בן דקה רוקדת בביתה וכתבה: "כמה מותגים נקבל בתגובות?"

@kate

welcome @ brands

♬ Blue Monday - New Order

הסרטון שזכה, נכון לכתיבת שורות אלו, ליותר מ-7.5 מיליון צפיות, קיבל יותר מ-22 אלף תגובות, בהם מהמוני עמודי מותגים רשמיים, שמיהרו לעלות על גל הוויראליות ולמנף את עצמם עם תגובה משעשעת.

כך השוקולד "טים טאם" (Tim Tam) הזמין את קייט לטבילת השוקולד במשקה חם, והיא נענתה להצעה וכתבה: "כמובן!!!".

קבוצת הכדורגל יובנטוס הגיבה ושאלה: "היי קייט, את אוהבת כדורגל?", וזכתה ל-62 אלף לייקים רק לתגובה זו. מותגים נוספים שהגיבו היו ebay, טינדר ששאלו את קייט אם היא מחפשת אהבה, וקיבלו ממנה תשובה שהיא מאורסת, אבל היא בטוחה שיש הרבה רווקים בתגובות, סדרת הטלוויזיה "פפה פיג", העמוד של טומי הילפינגר, יונדאי ארה"ב, פרינגלס, יונייטד איירלינס שכתבו לקייט – "טוסי, קייט, טוסי", דומינוס פיצה, רייס קריספיס, סמסונג ארה"ב וגם ערוץ ההיסטוריה וערוץ מזג האוויר.

זה לא הכול: גם פיצה האט, אוריאו, רשת הבגדים אורבן אאוטיפיטרס, לוריאל פריז, משחק סימס ועוד רבים, בהם גם מותגים שאינם מוכרים בישראל, הגיבו לקייט, שמצדה הגיבה לכל מותג בחזרה.

התופעה של שרשורי ענק, שעליהם "רוכבים" מנהלי סושיאל של עמודים מסחריים, ידועה גם בישראל ונולדה בפייסבוק. כך בערב השנה החדשה ב-2019, לפני 5 שנים, עיריית תל אביב יפו פרסמה בפייסבוק פוסט בו תייגה את עיריית ירושלים ושאלה אם היא ערה. הפוסט הפך לוויראלי בטירוף, עם יותר מ-70 אלף תגובות, בהן מפורסמים, גופים פוליטיים וממשלתיים, כלי תקשורת, מותגים ועוד, בין היתר הגיבו מפלגת הליכוד, אמון הציבור, ESET, N12, רשות הטבע והגנים, משרד התרבות והספורט, מועצה אזורית מגידו, מגן דוד אדום, דיוטי פרי ועוד.