mako
פרסומת

הטיקטוקרית קראה למותגים - וכולם התייצבו

טיקטוקרית בשם קייט העלתה השבוע סרטון שלה רוקדת יחד עם השאלה: "כמה מותגים נקבל בתגובות?". בין עשרות אלפי התגובות המשעשעות לסרטון, שזכה ליותר מ-7.5 מיליון צפיות, אפשר למצוא מותגי ענק כמו טומי היליפינגר, פיצה דומינוס והאט, טים טאם, טינדר ועוד. ואם זה נשמע לכם מוכר, זה כי גם בארץ היו שרשורי מפלצת כאלו

דיגיטל
פורסם:
הטיקטוקרית קייט קראה למותגים
הטיקטוקרית קייט קראה למותגים | צילום: @kate, tiktok
הקישור הועתק

טיקטוקרית בשם קייט, בעלת יותר משני מיליון עוקבים, העלתה השבוע סרטון שלה בן דקה רוקדת בביתה וכתבה: "כמה מותגים נקבל בתגובות?"

הסרטון שזכה, נכון לכתיבת שורות אלו, ליותר מ-7.5 מיליון צפיות, קיבל יותר מ-22 אלף תגובות, בהם מהמוני עמודי מותגים רשמיים, שמיהרו לעלות על גל הוויראליות ולמנף את עצמם עם תגובה משעשעת.

כך השוקולד "טים טאם" (Tim Tam) הזמין את קייט לטבילת השוקולד במשקה חם, והיא נענתה להצעה וכתבה: "כמובן!!!".

קבוצת הכדורגל יובנטוס הגיבה ושאלה: "היי קייט, את אוהבת כדורגל?", וזכתה ל-62 אלף לייקים רק לתגובה זו. מותגים נוספים שהגיבו היו ebay, טינדר ששאלו את קייט אם היא מחפשת אהבה, וקיבלו ממנה תשובה שהיא מאורסת, אבל היא בטוחה שיש הרבה רווקים בתגובות, סדרת הטלוויזיה "פפה פיג", העמוד של טומי הילפינגר, יונדאי ארה"ב, פרינגלס, יונייטד איירלינס שכתבו לקייט – "טוסי, קייט, טוסי", דומינוס פיצה, רייס קריספיס, סמסונג ארה"ב וגם ערוץ ההיסטוריה וערוץ מזג האוויר.

זה לא הכול: גם פיצה האט, אוריאו, רשת הבגדים אורבן אאוטיפיטרס, לוריאל פריז, משחק סימס ועוד רבים, בהם גם מותגים שאינם מוכרים בישראל, הגיבו לקייט, שמצדה הגיבה לכל מותג בחזרה.

פרסומת

התופעה של שרשורי ענק, שעליהם "רוכבים" מנהלי סושיאל של עמודים מסחריים, ידועה גם בישראל ונולדה בפייסבוק. כך בערב השנה החדשה ב-2019, לפני 5 שנים, עיריית תל אביב יפו פרסמה בפייסבוק פוסט בו תייגה את עיריית ירושלים ושאלה אם היא ערה. הפוסט הפך לוויראלי בטירוף, עם יותר מ-70 אלף תגובות, בהן מפורסמים, גופים פוליטיים וממשלתיים, כלי תקשורת, מותגים ועוד, בין היתר הגיבו מפלגת הליכוד, אמון הציבור, ESET, N12, רשות הטבע והגנים, משרד התרבות והספורט, מועצה אזורית מגידו, מגן דוד אדום, דיוטי פרי ועוד.