mako
פרסומת

חברת הענק מהודו נכנסת לישראל: תפתח משרד ראשון בתל אביב

ענקית התוכנה ההודית Zoho תפתח בחודשים הקרובים משרד ראשון במתחם שרונה בתל אביב, וכבר החלה לגייס אליו עובדים. החברה, שמעסיקה כ-18 אלף עובדים בעולם, דיווחה היום בכנס לקוחות ראשון בארץ על צמיחה של 24% בהכנסותיה בישראל בשנת 2024

דנה גוטרזון
פורסם: | עודכן:
זוהו, Zoho
זוהו, Zoho | צילום: zoho
הקישור הועתק

ענקית התוכנה ההודית, זוהו (Zoho) הודיעה היום על פתיחת משרד ראשון בישראל במתחם שרונה בתל אביב בחודשים הקרובים. המשרד החדש יספק שירות ללקוחות ולשותפים המקומיים, וכבר מתחילים לגייס אליו, אם כי לא ברור עדיין כמה עובדים יועסקו בו.

החברה, שבמובנים רבים היא מתחרה של סיילפורס, ערכה היום כנס לקוחות ראשון בישראל, ובו ציינה גם כי הכנסותיה בארץ צמחו ב-24% בשנת 2024.

לזוהו יש למעלה מ-55 יישומים, המטה המרכזי שלה נמצא בצ'נאיי, הודו והיא חברה פרטית ורווחית המעסיקה יותר מ-18 אלף עובדים. זוהו אינה מפעילה מודל הכנסות המבוסס על פרסום בשום חלק מפעילותה, כולל במוצרים החינמיים.

כנס zoho בישראל
שגריר הודו בישראל, ג’יי. פי. סינג; פרמננד ולומאני, מנהל שותף אפריקה ומזרח תיכון ב-Zoho; תומר גוזלן, מנהל איזור, Zoho ישראל | צילום: zoho

לחברה יש כמה מוצרים מרכזיים - Zoho Workplace: חבילת פרודוקטיביות ושיתוף פעולה שבה משתמשים מיליונים. היא מאגדת דוא”ל, צ’אט, אחסון קבצים, חבילת אופיס ופגישות –בתוך פלטפורמה אחת.

Zoho CRM ו-CRM Plus: מערכת CRM בה משתמשים מעל ל-300 אלף עסקים ביותר מ-180 מדינות על מנת להמיר יותר לידים, לשפר את המעורבות עם לקוחות ולהגדיל הכנסות. CRM Plus פלטפורמת חווית הלקוח של החברה, מהווה מאגר מרכזי שמאחד את פעילות המכירות, השיווק והתמיכה ומאפשרת לייעל תהליכים, נהלים ועבודה בין אנשים.

Zoho One: מערכת ההפעלה לעסקים, פלטפורמה מאוחדת שמרכזת יותר מ-50 מוצרים מתחומי פעילות עסקיים שונים כמו מכירות, שיווק, פיננסים, שיתוף פעולה, משאבי אנוש ועוד.

Zoho Desk: תוכנה לשירות לקוחות שעוזרת לעסקים לנהל תמיכה באמצעות ארגון וטיפול בפניות לקוחות המגיעות מערוצים שונים, כמו דוא"ל, צ'אט ורשתות חברתיות.

בנוסף, Zoho משקיעה בבינה מלאכותית משלה כבר יותר מעשור, יכולות ה-AI של החברה תחת השם Zia, משולבות במוצרים שונים של החברה.

זוהו, Zoho
זוהו, Zoho | צילום: zoho

"כחלק מאסטרטגיית 'גלובליות עם חיבור מקומי', שמטרתה להיות מחוברת גלובלית אך מושרשת מקומית, אנחנו מרחיבים את פעילותנו בישראל כדי לסייע לעסקים מקומיים" אמר פרמננד ולומאני, מנהל אסטרטגיית צמיחה, המזרח התיכון ואפריקה.

פרסומת

"התחלנו בהצעת המוצרים שלנו במחירים מקומיים, בגיוס עובדים מקומיים, וכעת גם בפתיחת משרד בישראל כדי לתת מענה לבסיס הלקוחות ההולך וגדל שלנו, במקביל להמשך הרחבת רשת השותפים המקומית. בנוסף, אנו נמשיך במאמצי התרגום ושדרוג התמיכה בעברית שהאצנו בשנים האחרונות".