הסטרימרית ילדה בבריכה בסלון ביתה בשידור חי בטוויץ', מנכ"ל הפלטפורמה בירך
בשידור לייב שנמשך יותר מ-8 שעות, סטרימרית הטוויץ’ פנדי (Fandy), בעלת 370 אלף עוקבים בפלטפורמה, הביאה לעולם את בתה, בלידה ביתית בבריכה בסלון שלה. בשידור צפו עד כה, יותר מ-650 אלף איש, כולל מנכ"ל טוויץ', דן קלנסי, שבירך אותה בתגובות. לאחר הלידה כתבה פנדי בטוויטר והבהירה כי לא עשתה זאת עבור כסף

לידה בשידור חי: ביום שלישי, סטרימרית הטוויץ’ פנדי (Fandy), בעלת 370 אלף עוקבים בפלטפורמה, לקחה הפסקה משידורי המשחקים הרגילים שלה, כמו World of Warcraft, Overwatch ו-League of Legends, כדי לשדר את עצמה יולדת בלייב.
הסטרים, שנמשך 8 וחצי שעות, תיעד את פנדי נכנסת ללידה ולבסוף יולדת את בתה בתוך בריכה מתנפחת קטנה בסלון, כאשר אלפי צופים הצטרפו לשידור, כולל מנכ"ל טוויץ’, דן קלנסי.
"היי טוויטר, ירדו לי המים אז נראה לי שאני הולכת לעשות את זה בלייב. זמן בייבי:)”, כתבה פנדי ב־X (לשעבר טוויטר) לפני תחילת השידור.
הסטרים, שצבר עד כה יותר מ-650 אלף צפיות, אינו הלידה הראשונה ששודרה בטוויץ’ (וגם בארץ זכורה לנו הלידה בלייב בטיקטוק של אליקו ובת זוגו לירז), אך זהו בהחלט אחד המקרים הבודדים שבהם יוצרה בעלת מאות אלפי עוקבים שידרה את כל התהליך וקידמה אותו כתוכן חדש שלה.
חלק מהגולשים תהו אם השידור של פנדי מפר את הנחיות הקהילה של טוויץ’, אך תגובתו של קלאסי במהלך הלייב מרמזת כי היא זכתה לאישור מהפלטפורמה. "פנדי, בהצלחה ומזל טוב”, כתב המנכ"ל. "מאחל לך את כל הטוב במסע הזה".

לאחר שראה את התינוקת לראשונה, פנה בעלה של פנדי, שמוכר בשם Adamax, אל הצופים ואמר בהומור על גודל התינוק: "זה תינוקת פלוס אחד!".
בפוסט שכתבה בטוויטר לאחר הלידה חשפה פנדי את שם הילדה, לונה רוז, וכתבה כי היא נולדה ב-8.10, במשקל של 3.66 קילו.
"שידרתי בלייב את הלידה שלי לקהילה שאני משדרת אליה כבר עשר שנים. אני כל כך מודה לכל האנשים שהצטרפו כדי לחלוק איתנו את הרגע המיוחד הזה, ובמיוחד לחברות המדהימות שלי שעזבו הכול באותו יום כדי לתמוך בי לאורך כל הדרך", כתבה פנדי.
פנדי הסבירה שבחרה בלידה ביתית, משום שהלידה הקודמת שלה הייתה בבית חולים, ו"לא אהבתי כמה מעט שליטה יש שם לאישה בלידה שלה".

עוד הבהירה כי לא עשתה זאת בשביל כסף: "לא אני ולא בריאן (בן הזוג) ביקשנו סאבים, לא הצבנו יעדים, ולא התייחסנו כמעט בכלל לתרומות, למרות שאנחנו מעריכים אתכם מאוד - היינו פשוט עסוקים. אני אפילו לא בטוחה שהיו התראות פועלות. הפרסומות היו ברמה המינימלית כמו תמיד, ולא הוגברו. וזה גם לא הולך להיות סוג התוכן הקבוע שלי, כך שזה בהחלט לא נעשה כדי לבנות קהל חדש. לא השתמשתי בתינוקת שלי כדי להרוויח משהו, רציתי לשתף משהו אישי וליצור זיכרון שלא אשכח לעולם".