mako
פרסומת

תקלה כלל ארצית: שיבושים קשים בשירות פרטנר TV

התקלה יצרה עומסים כבדים במוקדים בעקבות פניות של לקוחות • פרטנר קוראת ללקוחות להוריד אפליקציות של ערוצי הברודקאסט • פרטנר: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות; אנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון"

גד פרץ, גלובס
פורסם:
פרטנר טיוי
צילום: אהוד קינן, mako
הקישור הועתק

לקוחות פרטנר TV חווים מאתמול (א') שיבושים קשים בשידור. מפניות של לקוחות עולה כי החברה מדווחת על תקלת תשתית כלל-ארצית.

בחברה מאשרים כי ישנה תקלה הנובעת ככל הנראה מבעיית עומסים, אבל היא נפתרת באמצעות אתחול של הממיר וסנכרון שלו מול מערכות השידור של החברה. בעקבות התקלה התרבו הפניות של לקוחות למוקדי השירות ויצרו עומס ניכר. בעמוד הפייסבוק של החברה תוקפים לקוחות פרטנר את התנהלות החברה בתקלה על רקע טענתם כי מדובר בתקלה שנמשכת כבר כמה ימים. חלק מהלקוחות טוענים שמדובר בשיבושים שנמשכים כבר כמה ימים ברציפות ולא ניתן להשיג את מוקדי השירות שמוצפים בפניות.

לקוחות שפנו לגלובס מספרים כי מאתמול הם מתקשים לעבור בין ערוצים או שאינם מצליחים לצפות כלל. ככל הנראה מדובר בתקלה שהיא ברמה ארצית ולא נקודתית, ולכן הפניות מגיעות מכל הארץ.

כאמור, החברה מדריכה את הלקוחות שעליהם להסתנכרן מחדש בדרך של הוצאה וחיבור מחדש של הממיר, מה שאמור לפתור את הבעיה. 

מפרטנר נמסר בתגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר TV. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינלאומיים, פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".

הכתבה פורסמה לראשונה באתר גלובס.