mako
פרסומת

4 מיליון צפיות בשבוע: צפו בסרטון המרגש של גוגל

הענקית הפיקה סרטון לשירותי החיפוש שלה, המתאר מפגש בין שני חברי ילדות שנפרדו עם פירוק תת היבשת ההודית; ארבעה מיליון אנשים בפחות משבוע כבר צפו והתרגשו

יאיר מור
NEXTER
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק
אין תמונה
הדור הצעיר עוזר לדור הוותיק

הסניף של גוגל בהודו הוציא בשבוע שעבר פרסומת חדשה ומרגשת שהפכה מיד לוויראלית – ובצדק. הסרטון, שנועד לקדם בעיקר את מנוע החיפוש של החברה על גרסאותיו השונות הקיימות כיום, מספר את סיפורו של קשיש הודי שמתגעגע לחבר ילדות, ממנו נאלץ להיפרד עם הקמת פקיסטן. הוא מספר עליו לנכדתו, שבעזרת שורת חיפושים בגוגל מוצאת את החבר, מביאה אותו מפקיסטן להודו ומפגישה ביניהם ביום ההולדת של סבה.

כאמור, הסרטון הארוך למדי הפך לוויראלי ונצפה כבר כ-4 מיליון פעמים – כמעט מיליון בממוצע על כל יום בו הוא נמצא באוויר. התגובות גם הן נלהבות ומפרגנות למדי – אבל בעצם, בזה אפשר להאשים גם את המעבר לתגובות מזוהות תוך שימוש בגוגל+, בה משתמשים כנראה רק גוגליסטים. 

צפו בפרסומת: