mako
פרסומת

מצפייה באכלנים ועד משפיעני רשת וטרנדים: כולם משתמשים בהאשטאג FoodTok#

נטלי זיו, ראש מערך תקשורת המדינות הצומחות באירופה בטיקטוק, סיפרה ב"מאסטר שף" כי ההאשטאג פופולרי במיוחד ברשת החברתית - ומיד רצנו לבדוק עד כמה. תוצאות הבדיקה? יותר מ-2.5 מיליון תיוגים ועשרות מיליוני צפיות. זה לא חדש שאוכל זה תוכן מנצח, אבל הבנו כמה מגוונים ויצירתיים יכולים להיות סרטונים על אוכל

דסק קשת 12
דיגיטל
פורסם:
ההאשטאג הוויראלי FoodTok
ההאשטאג מופיע במתכונים ובטרנדים רבים. וכן, היא שותה את רוטב הצ'יפס | צילום: מתוך: TikTok
הקישור הועתק

"מההאשטאגים הפופולריים שלנו": בחיי היומיום, נטלי זיו שהתחרתה בפרק האחרון של "מאסטר שף" (פרק חדש במוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12) צורכת אוכל בעיקר דרך מסך הסמארטפון. ככה זה כשאת עובדת בטיקטוק - אולי אין לך זמן לבשל, אבל יש לך זמן לצפות בטיקטוקים על בישול. "אגב זה שאנחנו כאן בתוכנית בישול, 'פוד טוק' (FoodTok) זה אחד ההאשטאגים היותר פופולריים אצלנו, עם מיליונים של צפיות", אמרה מי שבמסגרת עבודתה ברשת החברתית עומדת בראש מערך התקשורת של המדינות הצומחות באירופה, כולל ישראל, "הפיד שלי מלא ב'פוד טוק'".

הרשת החברתית האהובה על דור ה-Z כבר הביאה לעולם האשטאגים רבים שהפכו לפופולריים במיוחד ("התפוצצו", אם תרצו), ו"פוד טוק" מקבל מקום של כבוד ברשימה. הנוסחה פשוטה יחסית: אם ברצונכם להעלות וידאו שעוסק באוכל, הצמדת צמד המילים לתיאור הסרטון עשוי להקפיץ את הוויראליות שלו ולהגיע למיליוני צפיות.

המגוון רחב במיוחד, ולא מופרך לטעון כי ההאשטאג הזה הוא בין הראשונים שאנשים יבחרו לתייג כשהם מעלים תוכן על אוכל, ולכן אין זה פלא שהשתמשו בו יותר מ-2.5 מיליון פעמים בשנים האחרונות. לכן, אם אתם חולמים להיות בלוגרים בתחום האוכל ולהתפוצץ עם סרטוני מתכונים גם כן, כדאי לכם להתחיל מההאשטאג הזה.

אז מה עובד במיוחד תחת ה-#FoodTok? אי אפשר שלא להתחיל בצורה הקלילה והפשוטה ביותר, אוכל מושחת שמצטלם טוב.

יש אוכל, אבל איך מכינים אותו? אפשר למצוא מתכונים קלילים ברוח טיקטוק תחת ההאשטאג.

פרסומת

ואם אתם מעדיפים מקצועניים, תוכלו למצוא את הסרטונים הוויראליים של הטבחים בכפפות השחורות.

ז'אנר הצפייה באכלנים, בקוריאנית מוקבאנג, הפך בשנים האחרונות לחם במיוחד. גם זה שם.

ואם טרנדים, את זה של הרוטב הממכר של מסעדת rasing cane's כבר ניסיתם? כן, היא שותה אותו.

ההומור, השנינות והחדות הפכו את טיקטוק לפופולרית - הנה דוגמה שאין צורך להרחיב לגביה.

פרסומת

מהר מאוד גם יוצרי תוכן האוכל הפופולריים הצטרפו, ולא שכחו את ההאשטאג בסרטונים שהעלו.

ולסיום, היום כולנו מבקרים - אז גם ביקורות האוכל זכו לתיוג בתקווה להפוך לוויראליים.