ת'רדס עושה שינוי גדול לצד הצמיחה האקספוננציאלית שלה בתור החלופה לטוויטר. אדם מוסרי, מנכ"ל אינטסגרם ומי שאחראי על ת'רדס, פנה בפלטפורמת המיקרו-בלוגינג החדשה שלו כדי להכריז שהם עומדים ליישם מגבלות חשיפה כדי להילחם בבוטים.

"התקפות הספאם מתגברות אז נצטרך להחמיר את הצעדים שלנו, כמו מגבלות חשיפה, מה שיגרום להגבלה לא מכוונת של משתמשים פעילים", פרסם מוסרי בת'רדס שלו. "אם במקרה תחוו את המגבלות האלה, תודיעו לנו".

Post by @mosseri
View on Threads

מגבלות החשיפה הן מה שהטמיע אילון מאסק בתחילת יולי "כדי לטפל ברמות קיצוניות של גרידת נתונים ומניפולציה של המערכת". בזמנו, מאסק אמר כי מגבלות החשיפה היו רק זמניות, אך מאז הוא פשוט אפשר למשתמשים לצפות בעוד ציוצים בכל יום, במיוחד למי שרכש מנוי לטוויטר בלו ונחשב "מאומת".

לאחר שהוצבו מגבלות החשיפה בטוויטר, נוצר מרמור בקרב גולשי טוויטר שרצו לעזוב את הפלטפורמה, מטא ניצלה את ההזדמנות כדי להשיק את הפלטפורמה המתחרה שלה, שאנו מכירים כעת כת'רדס. בתוך פחות משבוע היו לה יותר מ-100 מיליון משתמשים שנרשמו לפלטפורמה, תוך הוכחה ברורה שאנשים מחפשים אלטרנטיבה לטוויטר.

למרות מגבלות החשיפה המוטלות על משתמשי ת'רדס, מנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג, כתב שהוא "מאוד אופטימי לגבי האופן שבו קהילת ת'רדס מתגבשת. הצמיחה המוקדמת הייתה מחוץ לתחזיות, אבל חשוב מכך 10 מיליון משתמשים חוזרים כעת מדי יום. זה הרבה יותר ממה שציפינו", שיתף צוקרברג אתמול.

Post by @mosseri
View on Threads

הוא המשיך, "הפוקוס בהמשך השנה הוא שיפור היסודות והשמירה. ייקח זמן להתייצב, אבל ברגע שנצליח, נתמקד בהגדלת הקהילה. עשינו כך פעמים רבות (FB, IG, Stories, Reels וכו') ואני בטוח שגם ת'רדס בדרך טובה".

למרות האופטימיות שמשדרים מוסרי וצוקרברג, יש הרבה מקום לדאגה. נתונים חדשים של חברת הניתוח SimilarWeb מצביעים על כך שהמעורבות באפליקציה ירדה מאז מהשיאים של השבוע הראשון. ת'רדס חוותה ירידה במספר משתמשים הפעילים היומי מ-49 מיליון ב-7 ביולי ל-23.6 מיליון בלבד ב-14 ביולי, לפי הדוח של SimilarWeb. בארצות הברית, שלפי הדיווחים הייתה המעורבות הגבוהה ביותר, השימוש ירד מ-21 דקות ביום לקצת יותר משש דקות באותו פרק זמן.

בעוד SimilarWeb מזהירה שהנתונים שלה מבוססים רק על השימוש באנדרואיד, הממצאים שלה עולים בקנה אחד עם אלו של חברות אחרות. חברת מודיעין השוק Sensor Tower דיווחה על ירידה דומה במעורבות, וכתבה בדוח כי האפליקציה "חווה ירידה דו ספרתית במספר המשתמשים הפעילים בכל יום ובמעורבות משתמשים מאז ההשקה". יש לציין כי הירידה הזאת היא אולי צפויה, לאחר ההייפ הגדול שהיה בשבוע הראשון שלה.