חברי מועדון של חברת התעופה וויז אייר (Wizz Air) מדווחים בימים האחרונים על בעיית התחברות לאתר, שלא מאפשרת להם להיכנס לחשבון שלהם ולהזמין דרכו טיסות עם הטבות. הבעיה היא כלל עולמית, ומשתמשים בכל העולם סובלים ממנה. כרגע, על פי מה שנמסר ללקוחות מחברת וויז והגיע לידי mako, אין צפי לתיקון התקלה.

גם אם הסיסמה שמורה, המשתמשים מדווחים שהם לא מצליחים להיכנס לחשבון שלהם. כשהם לוחצים על "שכחתי סיסמה", הם מקבלים מייל שבו יש קישור שאמור לאפס את הסיסמה, וכשלוחצים עליו – מגיעים לעמוד הבית של וויז, ללא אפשרות לשנות את הסיסמה באמת.

"אני מנסה להיכנס לחשבון שלי כבר שבוע כדי להזמין טיסה. יש לי חברות ששילמתי עליה כמעט אלף שקל בתחילת השנה שאמורה לספק לי הנחות - ואין לי גישה לחשבון כדי להשתמש בזה", אומר ל-mako יוסי לוי, תושב מודיעין. "טסתי איתם המון בעבר. רק השנה טסתי איתם 5 פעמים - עבורי מה שקרה כאן חשף בעיה שהרשות להגנת הצרכן חייבת להתמודד איתה - מי נותן שירות ללקוחות בארץ?".

לוי מספר שהוא דיבר פעמיים בטלפון עם נציגי החברה, ונאמר לו שאין מה לעשות. "התכתבתי איתם גם בצ'אט, שם נציג ענה לי בחוסר סבלנות שזו בעיה גלובלית. החלק הכי דפוק כאן? לא באמת שכחתי את הסיסמה. היא שמורה אצלי במילוי האוטומטי בגוגל. משהו אצלם בפלטפורמה פשוט נדפק, וכביכול זורק לקוחות החוצה", הוא אומר. "זה שירות ששילמתי עליו, וכאמור אין עם מי לדבר".

בצ'אט של לוי עם שירות הלקוחות של וויז, ניתן לראות שבהתחלה אומרים לו שלכולם יש את הבעיה הזאת, ושינסה שוב יותר מאוחר. מעבר לכך, הנציג כותב כי הוא לא יכול לעזור.

 

גם בקבוצת הפייסבוק של וויזאייר עלו בימים האחרונים תלונות דומות ממשתמשים רבים: "לא מצליחה להתחבר לחשבון שלי וכל פעם שאני עושה איפוס סיסמה, זה שולח במייל קישור לעמוד בית. קרה למישהו? בצ'אט לא עוזרים". יש לציין, כי אם הלקוחות לא יכולים להיכנס לחשבון שלהם, הם לא יכולים לראות את ססטוס ההזמנות שלהם ולעשות פעולות חשובות לקראת הטיסה, כמו שינוי פרטים.

גם בפורומים של רדיט משתמשים בעולם דיווחו על אותה בעיה בדיוק, וגם כי לא קיבלו מענה בצ'אט שירות לקוחות.

פנינו ליחסי הציבור של וויז בישראל, והם העבירו את הנושא לבדיקת החברה בחו"ל. ברגע שתתקבל מהם תגובה - היא תתווסף.