בדרך כלל הפייסבוק של עיריית תל אביב זכור בתעלולים משעשעים כמו השיחה עם עיריית ירושלים, אך הפעם הגולשים דווקא כועסים עליה. אתמול (שלישי) פורסם בדף הפייסבוק של העירייה על תחרות לעיצוב כרטיסי רב-קו לכבוד האירוויזיון שיתקיים בגני התערוכה בחודש מאי הקרוב.

רוב התגובות התרעמו על התחרות בטענה כי בעירייה צריכים לשלם על האומנות, ושעיצוב זה עניין מקצועי ולא של חובבים. "עירייה יקרה, התחרות שלכם פוגעת במקצוע שלנו. רוצים עיצוב? שלמו למעצב. מי שמנהל את הדף פייסבוק שלכם מקבל תשלום? מי שכתב את התקנון שלכם קיבל תשלום? ומי שמטפל במדפסות? זה שמתקן לכם את השירותים? גם להם עשיתם תחרות?", כתבה אחת מהגולשות.

התגובה של העירייה לכל הפוסטים הכועסים הייתה אותו הדבר בדיוק - טקסט קופי-פייסט שאומר שהתחרות אינה רק למעצבים, דבר שהוסיף עוד יותר לזעם. "כשעיריית ניו יורק עושה תחרות, היא נותנת קרדיט ל-100 הצעות הכי טובות ו-10000 דולר ל-10 מעצבים. כשהנהלת טיימס סקוור רוצה לוגו חדש, גם היא, משלמת 10000 דולר לזוכה. תגובה של קופי-פייסט זה הכי מעאפן", כתב גולש נוסף.

לאחר כמה שעות ועשרות פוסטים זועמים החליטו בעירייה להקשיב לזעם הגולשים וגם לשלם לזוכה. בעירייה עדכנו את הפוסט וכתבו: "התחרות נועדה לקבל רעיונות מהקהל הרחב ולאו דווקא מהקהל המקצועי".

פנינו לעיריית תל אביב, שם מסרו לנו בתגובה כי: "התחרות נועדה לקבל רעיונות מהקהל ולשתף את הציבור, נוכח בקשות הגולשים הוחלט כי הזוכה יזכה ב-3,000 שקלים על המאמץ".