לוגו כרום משתנה (צילום: twitter)
לוגו כרום משתנה | צילום: twitter

גוגל כרום משנה את הלוגו שלה לראשונה מאז 2014, אם כי ההבדלים מאוד מינוריים. המעצב אלווין הו חשף הצצה ראשונה לעיצוב מחדש של הלוגו בשרשור בטוויטר, ופירט מה הייתה החשיבה מאחורי השינויים העדינים כל כך. בנוסף, הוא צירף את כל ארבעת הלוגואים של כרום מאז 2008 ועד היום, כאשר הלוגו הישן ביותר, המעוצב ככדור תלת מימדי, הוא גם השונה ביותר.

מהלוגו החדש נעלמו הצללים שהופיעו בגבולות בין צבע לצבע, וכעת האדום, הצהוב והירוק נראים שטוחים ופחות תלת מימדים. בנוסף, נראה שהעיגול הכחול באמצע הפך לגדול יותר.

הצבעים בלוגו החדש אמנם נראים חיים יותר - כנראה בגלל ההיפטרות מהצללים, אבל יש שינוי נוסף. הו מספר כי צוות העיצוב של גוגל גילה כי הצבת גוונים מסוימים של ירוק ואדום זה ליד זה יצרה אשליה שהצבעים רוטטים בצורה לא נעימה. כדי לתקן את זה הם החליטו להשתמש בהדרגות עדינות מאוד, שיכול להיות שבכלל לא ייקלטו על ידי עין אנושית.

הלוגו של כרום, זה שלוחצים עליו משורת המשימות כדי להיכנס לאינטרנט, גם לא ייראה זהה בכל המערכות – ב-ChromeOS, מערכת ההפעלה של גוגל, הוא ייראה צבעוני יותר כדי להתאים לאייקוני המערכת האחרים, בעוד שב-macOS, מערכת ההפעלה של מחשבי אפל, ללוגו יהיה צל קטן, שייראה כאילו הוא "קופץ" מהתפריט. בווינדוז 10 ו-11 ללוגו יהיה שיפוע דרמטי יותר, כך שיתאים לאייקונים האחרים של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט.

הלוגו החדש של כרום מופיע כבר כעת בכרום קנרי (גרסת המפתחים של גוגל כרום), והוא יופיע עבור שאר המשתמשים במהלך החודשים הקרובים.