חברת ג'ויטיונס, שהוקמה ב-2011 על ידי האחים יובל ויגאל קמינקא ורועי איצקובסקי, משנה את ל-Simply ומרחיבה את עיסוקה. במסגרת זאת, היא משיקה אפליקציה חדשה ללימוד שירה, Simply Sing, שתצטרף לשתי האפליקציות הקיימות שלה – Simply Piano ו-Simply Guitar, המיועדות ללימוד נגינה עצמי בגיטרה ובפסנתר. בשנה שעברה הגיעה החברה לשווי של מיליארד דולר, לאחר שהשלימה סבב גיוס נוסף בהיקף של כ-50 מיליון דולר. 

Simply Sing פותחה על ידי צוות של מפתחים ומוזיקאים שעבד באופן עצמאי בתוך החברה, והיא מאפשרת לשיר יחד עם האפליקציה, שנותנת פידבק מידי על השירה וטיפים כיצד לשפר אותה. היא עובדת כמו קריוקי, אתם בוחרים שיר והמילים שלו רצות מולכם בהתאם למנגינה. כרגע יש יותר ממאה שירים באנגלית באפליקציה, ובהמשך מבטיחים כי יהיו זמינים יותר מאלף שירים מז'אנרים שונים, לצד סרטוני הדרכה ספציפיים לחלקם.

simply sing (צילום: simply sing)
simply sing | צילום: simply sing

בנוסף, האפליקציה מאפשרת להתאים את גובה הסולם של השירים למנעד הקולי שלכם, ומציעה לכם גם מתי כדאי לקחת אוויר ולנשום. בדומה לאפליקציות ללימוד נגינה, האפליקציה בנויה כך שהיא "שומעת" אתכם שרים, ועל בסיס זה נותנת פידבק, למשל, על הדיוק שלכם בצליל. יש לציין, כי האפליקציה גם מקליטה ואפשר לשמור את הביצועים שלכם בסיום, וכי תוכלו לשיר עם הזמר או בלעדיו. עד כה הורידו את סימפלי סינג יותר מ-150 אלף איש, והיא זמינה בינתיים רק למשתמשי iOS, ותיפתח בהמשך גם למשתמשי אנדרואיד. כרגע היא חינמית, ובהמשך תהיה חלק ממנוי simply.

פעילותה של ג'ויטיונס זינקה בזמן סגרי הקורונה, כאשר אנשים, בהם גם כאלו שיצאו לחל"ת או איבדו את עבודתם, ניצלו את הזמן הפנוי בבית והחלו ללמוד נגינה באמצעות האפליקציה. "תמיד המשימה שלנו הייתה לעשות טוב לאנשים בעולם. התחלנו בזה דרך מוזיקה עם שתי אפליקציות ללימוד פסנתר וגיטרה, שהורדו על ידי מיליוני אנשים בעולם, ושינו חיים לטובה של הרבה אנשים", מספר שחר מרקוביץ, סמנכ"ל מוצרים חדשים בסימפלי, "יש לנו המון סיפורים של אנשים שזה שינה להם את החיים לטובה - ערוץ תקשורת לאוטיזם, חיבור בין-דורי, אנשים שאמרו שזה מה שהציל אותם בתקופה קשה כמו בזמן טיפולים לסרטן או דיכאון, תקופה בודדת בקורונה ועוד".

לדבריו, השנתיים האחרונות גרמו לחברה להבין שיש הזדמנות להרחיב את החזון שלהם. "אנחנו רואים בכל העולם, שאחרי הקורונה והבידודים בבתים אנשים יותר ויותר מחפשים להשקיע זמן בעצמם, להיות יותר טובים, ליהנות ולחלוק עם אחרים, ללמוד כישורים חדשים ועוד. בנוסף חלה האצה ב'חיים הדיגיטליים' - יותר ויותר אנשים מבלים יותר ויותר זמן בדיגיטל", אומר מרקוביץ'.

שחר מרקוביץ, סמנכ"ל מוצרים חדשים Simply (צילום: פרטי)
שחר מרקוביץ, סמנכ"ל מוצרים חדשים Simply | צילום: פרטי

בעתיד הם מתכוונים להוסיף תחומי לימוד נוספים מעבר למוזיקה, כמו ציור והם כעת עובדים על אפליקציית Simply Draw, ובהמשך אולי גם בישול וריקוד. "אנחנו מתמקדים בלקחת דברים קשים ומורכבים כמו לימוד נגינה או ציור ולהפוך אותם לפשוט נגישים ומכאן גם השם החדש שלנו - סימפלי", אומר מרקוביץ.