mako
פרסומת

לראשונה בישראל: טיקטוק תחלק אלפי שקלים ליוצרי תוכן

טיקטוק הודיעה כי תעניק למשתמשים ישראלים פרסים של אלפי שקלים על יצירת תוכן מקורי, במסגרת תוכנית גלובלית שמגיעה כעת לישראל. במסגרת התחרות הראשונה, המשתמשים מוזמנים ליצור סרטונים בנושא ספורט, תחת ההאשטאג #ספורטוק, ועשרת המקומות הראשונים יזכו בפרסים שנעים בין 1,000 ל-5,000 שקלים. כך זה יעבוד

דנה גוטרזון
פורסם: | עודכן:
תחרות טיקטוק ליוצרי תוכן
תחרות טיקטוק ליוצרי תוכן | צילום: tiktok
הקישור הועתק

לראשונה בישראל, טיקטוק משיקה יוזמה חדשה שמתגמלת יוצרי תוכן בפרסים כספיים על "יצירת תוכן מקורי ואיכותי" בנושאים מרכזיים כמו ספורט, טלוויזיה וקולנוע, למידה ועוד. מדובר בפרויקט שכבר מתנהל בעולם, במדינות כמו ארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, שבדיה ועוד, וזוכה להצלחה, כך לדברי החברה.

הפרויקט הראשון שיושק בארץ במסגרת תכנית זו הוא תחרות "ספורטוק", במסגרתה מוזמנים המשתמשים לשתף סיפורים ורגעים מעולם הספורט תחת האשטאג ייעודי - #ספורטוק, ולהתמודד על פרסים.

תחרות ספורטוק, שיצאה לדרך בימים אלה ותתקיים עד 27 בנובמבר, מציעה ליוצרים, אוהדים וחובבי ספורט לשתף רגעים מרגשים מהיציעים, מהמגרשים ולמעשה בכל נושא שקשור לענף הספורט. הם יוכלו להעלות תוכן על קבוצות אהובות, שחקנים מעוררי השראה או חוויות אישיות מעולם הספורט המקומי והעולמי.

על פי הודעת טיקטוק, המטרה היא לעודד את המשתמשים בישראל להצטרף לתחום הספורט הצומח בפלטפורמה. תחום הספואט זוכה בשנים האחרונות לחשיפה גדולה בטיקטוק, עם האשטאגים בולטים, כמו #כדורגל עם 2.3 מיליארד צפיות, #כדורגלטוק עם 1.8 מיליארד צפיות, #ספורט עם 868 מיליון צפיות ו-#כדורסל עם 391 מיליון צפיות.

איך אפשר לזכות בפרסים שמחלקת טיקטוק?

על מנת להשתתף המשתמשים צריכים להיכנס לדף התחרות בטיקטוק דרך הטלפון הנייד שלהם, ולאשר את הצטרפותם, להעלות לפחות שני סרטונים בצירוף ההאשטאג הרלוונטי לקמפיין, שבמקרה הזה הינו #ספורטוק, ולהתחיל לצבור צפיות. סרטונים שיחצו את רף 1,000 הצפיות ייכנסו להגרלת הפרסים, במסגרתה ייבחרו עשרת הסרטונים הבולטים בתחרות, שיישפטו בין היתר על פי איכות התוכן, רמת ההפקה, יצירתיות, מקוריות והצלחת הסרטון בפועל בפלטפורמה.

פרסומת

המקום הראשון בתחרות יזכה ב-5,000 שקלים, המקום השני ב-3,000 שקלים, ומקומות 4-10 יזכו ב-1,000 שקלים כל אחד.

"אנחנו יודעים שאנשים באים לטיקטוק כדי להיחשף לתכנים חדשים וללמוד עוד על תחומי עניין שמרתקים אותם, כמו הספורט. אנחנו רואים שקהילת הספורט בטיקטוק צומחת בקצב מרשים, ואנחנו גאים להשיק את ספורטוק, מהלך שנועד להעצים את קולות האוהדים והיוצרים, ולתת במה לסיפורים ולחוויות שמחברים בין אנשים דרך אהבת הספורט", אמר אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן בטיקטוק ישראל. "הפרויקט הזה ממשיך את המחויבות שלנו לעודד יצירתיות, השראה ואורח חיים ספורטיבי".