נוסעים בתחבורה הציבורית, אשר משתמשים באפליקצייה מוביט (moovit) התלוננו כי בשעות האחרונות קיימת תקלה באפליקציה, אשר לא מראה קווי אוטובוס שאמורים להגיע, למרות שבפועל הם כן מגיעים.

ירון מספר: "כל הקווים שלוקחים אותי מאבן יהודה לתחנת הרכבת בבית יהושע לא הופיעו במוביט ועדיין הגיעו. אותו דבר קרה גם לחברים שלי - האפליקציה הראתה להם שאין אוטובוסים בשעה הקרובה, אבל הם הגיעו".

שירן שנוסעת בקו 55 מגבעתיים לקריית אונו מספרת שמאתמול בערב הקו שלה נקרא משום מה במוביט קו 0, ונכתב שאין קווים בכלל, למרות שהם מגיעים: "זאת תקלה ממש הזויה, גם היום כשהייתי בתחנה בבוקר, מוביט התעלם מקיומו של הקו הזה וטען שאין לו שירות להיום", היא אומרת. בבדיקה שערכה קו 55 גם לא מופיע בגוגל מפס (google maps).

מדובר בתקלה שיכולה לגרום למשתמשים שסומכים על האפליקציה לחשוב שאין להם סיבה לחכות בתחנה, ולכן להפסיד את האוטובוס שלהם.

ממוביט נמסר: "התקלה תוקנה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ונוקטים בכל האמצעים על מנת למנוע תקלה מסוג זה בעתיד".