mako
פרסומת

AI גם בפרסומות: המהלך החדש של FreeTV

פרסומת חדשה של שירות הטלוויזיה נוצרה באמצעות 13 כלי בינה מלאכותית בשילוב כלים "רגילים", בתסריט שנכתב סביב שיר המחאה "לא מסמרים" של הראפרים איזי ועומרי סגל

דיגיטל
mako
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

FreeTV עלתה ביום שישי האחרון עם פרסומת חדשה שנעשתה כולה ב-AI. התסריט לפרסומת נכתב סביב שיר המחאה של איזי ועומרי סגל "לא מסמרים" ועוסק בשלוש משפחות שמתוסכלות משירותי הטלוויזיה של המתחרים.

בפרסומת, שנוצרה עם 13 כלי בינה מלאכותית בשילוב כלים "רגילים", מגלות המשפחות את היתרונות של FreeTV, בניגוד למחיר גבוה, חבילות ספורט שאינן כלולות ומחיר ש"קופץ" כל שנה.

בפרסומת נראות שלוש משפחות שמגלות את היתרונות של פריטיוי כמו מחיר קבוע לכל החיים, מבחר ערוצים וכו׳.

״האתגרים בפרסומת היו יצירת סנכרון בין הקול לתמונה, העמדת הדמויות והפיכתן לסיפור עם רצף הגיוני, עד ליצירת סרטון פרסומת בסטנדרט גבוה שייבלוט באיכותו ובייחודו בברייק הפרסומות", מסביר יובל הורוביץ, סמנכ"ל קריאייטיב, חטיבה מסחרית קשת את תהליך יצירת הפרסומת המדוברת.

לדבריו, "כשסיימנו לעבוד על התסריט הבנו שאין סיבה שחברה יעילה ופורצת דרך כמו פריטיוי תשקיע משאבים וזמן על הפקת פרסומת יקרה ומיושנת. חברה שלא מתנהלת כמו כולם, לא צריכה לשחק לפי הכללים והכלים המסורתיים. הרכבנו צוות מיוחד, שכלל אנשי קראייטיב ויצאנו לעבודה מרתקת עם 13 כלי AI, בשילוב כלים 'רגילים'".