האם עבודה מהבית כאן כדי להישאר? איך פייסבוק, גוגל ואמזון ממשיכות להרוויח כשהעולם מפסיד? מה מסתתר מאחורי אקזיט המיליארד המטורף של מוביט? כמה זמן אנחנו מול הטלוויזיה וכמה כסף זה שווה? 

"בזמן שעבדתם" הוא וידיאוקאסט חדש מבית קשת, mako ו-N12, ובו דני פלד, שותף מנהל בקרן KDC של קבוצת קשת, מדבר עם דרור גלוברמן, העורך הראשי של NEXTER מבית מאקו ומגיש תוכנית הטלוויזיה next בקשת 12, על כל חדשות המדיה והדיגיטל שאולי פספסתם בזמן שעבדתם (מהבית).

>> לפרקים המלאים של "בזמן שעבדתם" היכנסו ל-podbean

המשבר גורר את העולם למטה, אבל החדשנות מושכת אותו למעלה: כולם צריכים הרבה יותר טכנולוגיה כדי לעבוד, להתבדר, לקנות ולנשום. וזה אומר שצריכת המסכים בשיא של כל הזמנים (לפי מחקר אחד, אנחנו מבלים מולם לא את רוב שעות הערות שלנו, אלא את רוב שעות היממה). הזדמנויות חדשות נולדות ומתות בקצב חסר תקדים.
"בזמן שעבדתם" משאיר אתכם עם אצבע על הדופק גם אם לא הספקתם לקרוא את כל הכותרות שישפיעו על החיים של כולנו.