mako
פרסומת

10 הסרטונים הכי נצפים בטיקטוק

אמן אשליות שמטריף את הגולשים, אתגרים ויראליים לשירים על מדרגות נעות והצצה למסיבת חג מולד מושקעת במיוחד: צפו בסרטונים הפופולריים ביותר באפליקציית הווידיאו הסינית

דנה גוטרזון
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק
עשרת הסרטונים הנצפים ביותר בטיקטוק
עשרת הסרטונים הנצפים ביותר בטיקטוק | צילום: tiktok

אם תחשבו על שנת 2020, קרוב לוודאי שהדבר הראשון שיעלה לכם בראש, ובצדק, הוא משבר הקורונה. אבל 2020 הייתה גם שנת הפריצה הגדולה של טיקטוק, הרשת החברתית שמזוהה בעיקר עם בני נוער, אבל לאט לאט מחלחלת אל שכבות אוכלוסייה נוספות.

אתר POPBUZZ בדק ומצא מהם עשרת הסרטונים הנצפים ביותר בטיקטוק אי פעם. מה אפשר למצוא ברשימה? ארבעה מקומות מהרשימה, ביניהם המקום הראשון, נכבשים על ידי אמן האשליות, זאק קינג, אמריקאי בן 30 וכוכב טיקטוק עם 51 מיליון עוקבים, שהחל את דרכו ביוטיוב עוד ב-2008. חוץ ממנו, יש כאן כמה אתגרים ויראליים לשירים, חגיגת החג המולד של אושיית רשת ומאפר וגם אחד שבטח שמעתם עליו, וויל סמית. הנה הרשימה המלאה.

אשליית הארי פוטר של זאק קינג – 2.2 מיליארד צפיות

אמן הפעלולים זאק קינג הוא כיום המלך הבלתי מעורער של טיקטוק. הוא מחזיק בתואר הסרטון הנצפה ביותר בכל הזמנים בטיקטוק עם מספר עצום של 2.2 מיליארד צפיות. בסרטון המדובר נראה קינג עף על מטאטא לצלילי הנעימה המפורסמת מסרטי הארי פוטר, ובסופו מתגלה האשליה, שאותה לא נהרוס לכם.

פרסומת

חגיגות חג המולד של ג'יימס צ'ארלס – 1.7 מיליארד צפיות

אושיית הרשת, היוטיובר והמאפר האמריקאי, ג'יימס צ'ארלס, רק בן 21, ידוע בסרטוני מייקאובר של איפור, וסרטונים שבהם הוא רוקד ושר, אבל דווקא הסרטון הזה, שמהווה הצצה למסיבת חג מולד מושקעת ביותר, הפך לנצפה ביותר שלו. בסרטון הקצר רואים את סלון הבית לפני ואחרי ההכנות למסיבה, ואת צ'ארלס עצמו, לבוש רק במעיל פרווה לבן.

אשליית כוס העוגה של זאק קינג – 965 מיליון צפיות

קינג חוזר אלינו שוב, הפעם עם אשליה שתגרום לכם להטיל ספק בכל דבר. זה מתחיל כשהוא מוזג כוס מים ונגמר כשהכוס הופכת לעוגה שנחתכת בדיוק לחצי, לפני שקינג טועם אותה. איך זה קורה? איך הוא שופך את המים לכוס, אם בעצם מדובר בעוגה כל הזמן? אין לנו באמת מושג, וכנראה שגם 85 אלף התגובות תהו בנושא.

פרסומת

אשליית המחבואים של זאק קינג – 950 מיליון צפיות

הפעם אמן האשליות משתף בסרטון חברים שאיתם הוא משחק מחבואים, ומחליט להיכנס אל הארון "דרך המראה". מהסרטונים שצריך לצפות בהם כדי להבין.

לולאת הצבע של זאק קינג – 658 מיליון צפיות

הטיקטוק הזה של קינג, בו הוא צובע קירות ומזהיר מפני "צבע רטוב", עלה באוקטובר 2019, ועדיין צובר צפיות, גם שנה אחרי.

פרסומת

סרטון M To The B של בלה פורש – 494 מיליון צפיות

מדובר בסרטון שבו פורש עושה ליפסטינג לשיר M To The B של מיילי בי, כחלק מאתגר וויראלי, אך כזה שהפך לסרטון האהוב יותר בטיקטוק עם 40 מיליון לייקים. במדד הצפיות, לעומת זאת, הוא מדורג "רק" במקום השישי.

אתגר ה-WAP של אדיסון ריי – 272 מיליון צפיות

אתגר ה-WAP, השיר של קארדי בי, השתלט על טיקטוק באוגוסט ובספטמבר 2020, אבל הגרסה של אדיסון ריי לכוריאוגרפיה של בריאן אספרון, היא הזוכה הגדולה. הסרטון שבו מפגינה ריי גמישות יוצאת דופן הוא גם אחד האהובים ביותר ברשת החברתית, עם 22.5 מיליון לייקים.

פרסומת

אתגר "תמחק את זה" של וויל סמית – 259 מיליון צפיות

הנה עוד אתגר ויראלי לשיר, הפעם ל-Wipe It Down. אבל הפעם יש לנו נציג מפורסם ברשימה – השחקן והראפר וויל סמית. הגרסה שלו לאתגר, הכוללת מחווה לדמותו בסרט האייקוני "גברים בשחור", הפכה לאחת הנצפות ביותר בתולדות טיקטוק.

ריקוד המדרגות הנעות של שאקירה – 248 מיליון צפיות

את שני המקומות האחרונים ברשימה תופס מייקל לה, עם 2 ריקודים על מדרגות נעות. הראשון הוא אתגר השיר המפורסם של שאקירה, "Hips don’t lie", שהמטרה שלו היא בעיקר להביך ולהפתיע את האנשים שעומדים לפנייך. זה גם אחד מסרטוני הטיקטוק האהובים עם 25 מיליון ליקים.

פרסומת

ריקוד המדרגות הנעות של JustMaiko – 233 מיליון צפיות

את הרשימה סוגר סרטון מדרגות נעות שני של מייקל לה, בו משתתף אחיו הקטן. השניים מבצעים את אתגר השיר Ahi, והתוצאה – מקום שני בסרטוני טיקטוק האהובים בכל הזמנים.