mako
פרסומת

שיחק בדינוזאורים מול קהל של 22 איש, שצמחו פתאום ל-88,000

ילד שמשחק בדינוזאורים ומצלם אותם ליוטיוב באיכות ירודה התחיל עם 22 מנויים בערוץ היוטיוב שלו, ופתאום קפץ ל-88,000. מניין הם הגיעו פתאום? אמ;לק: רדיט

NEXTER
NEXTER
פורסם:
דינוזאורים
דינוזאורים | צילום: מתוך היוטיוב
הקישור הועתק

"מצגת של חיי טי רקס, לא כזאת טובה, אבל הכנתי אותה כשהייתי בן 10" - הסרטון שמצורף לתאור הזה היה הראשון בערוץ יוטיוב "הערוץ הפרה היסטורי" שפתח ילד צעיר חובב דינוזאורים. הוא המשיך לפרסם סרטונים מדי שבוע על דינוזאורים, ועל הצעצועים שלו וצבר בחודשים שלאחר מכן 22 מנויים בלבד. עד השבוע, אז קפץ ל-29,000 והיום יש לו 88,000. כך הוא נשמע אתמול כשהודיע בהתרגשות על שלל המנויים שהצטרפו.

"זה העדכון הכי חשוב שלי. כתוב שיש לי 29,342 מנויים ואין לי מושג אם זה נכון. יכול להיות שזו בעיה ביוטיב", הוא אמר ואז הפך לנרגש "אבל אם זה נכון, אני ברמה של תהילה ואם זה נכון, זה עצום ותודה רבה לכל מי שצפה, נרשם ואהב את הסרטונים... אני לגרמי הגעתי ליעד שלי וחציתי אותו ב-29,000 ממה שציפיתי... אני אפרסם עוד סרטונים... זה יום אדיר עבורי... אני רוצה להגיד תודה!".

בסרטונים, לא נראה הילד וזהותו עדיין לא ברורה. הסרטונים מצולמים במצלמה ביתית, באיכות טכנית נמוכה. הילד יוצר תוכן ברמה שמצפים מילד סביב גיל 10: הוא מסביר על דינוזאורים באמצעות הצעצועים שלו, מתעד את המשחק שלו ובחלקם רואים אנימציות פשוטות שמלוות במוזיקה.

פרסומת

מאיפה הם הגיעו? התשובה הקצרה היא רדיט. קהילת הגולשים שמדי פעם מכתירה גולשים אנונימים, הופכת תמונות לוויראליות ומוציאה ויכוחים קטנים ברשת מפרופורציה. לפני שלושה ימים עלתה בקהילת הווידאו ברדיט ההודעה הבאה "ילד שיש לו 22 מנויים יוצר סרטוני דנוזאורים מגניבים כל יום בארבעת החודשים האחרונים". הגולש קישר לערוץ הווידאו שלו, ההמונים נהרו, עלתה ידיעה באתר החדשות של רדיט, והערוץ ממשיך לצמוח.